Gå til innhold
Fiskersiden

SHIMANO Calcutta 200DC og 201DC


Svein-André
 Share

Recommended Posts

En ekte prylbög mao ;)

MTP at den koster rundt 500 amerika daler i USA så kan man vel regne med en pris her hjemme på 7-9000.-

Michael

Må jo ha litt utstyr da..! Er så lei av den ene backlash'en jeg får på hver tur...

Får den til 5700,- i Sverige om jeg vil NÅ... :( veiledende i Norge blir på 6990,-

Men hvis det er flere som vil ha så får vi sikekrt bedre pris om vi kjøper fler.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah da var ikke anslaget mitt så ille alikavel. Får du Slackbæsj med Recorden? Hm, øve mer da ;)

Michael

Sjelden tnå gitt, men det bruker å komme antydning til det innimellom.. men det kan jo være fordi jeg så å si ikke har på brems da..

Ebay ja... Litt usikker på sånt jeg da.. Plutselig blir det borte i posten og sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg paypal konto - no problem. Har 100+ handler på e-bay - kun èn som ikke kom frem. Da fikk jeg penger igjen - og plaster på såret. ;)

Han som selger har 1833 handler bak seg - og ikke èn negativ tilbakemelding.

Ok, får kanskje prøve det da.. Vet du hvor lang tid det tar før det kommer frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra statene så blir det vel 6-10 dager eller så :blink:

Var en fra Japan der og syns jeg det stod.. 24 dollar billigere... Ellers så var det kanskje bare en spesiell Japan-versjon.. Som het Calcutta Conquest 201DC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med å kjøpe Calcutta DC sneller til de kommer med 2. generasjons utgaven av DC systemet. Den forbedrede utgaven er allerede tilgjengelig på lavprofilsnella Shimano Calais 4x8 DC.

Endret av abbor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok min Calcutta 250DC.. For ei nydelig snelle!! ...og så langtkastende - uten backlash!

Jeg kan skaffe flere.

mvh

Einar Schau

einar@schau.no

250DC er sikkert fin den.. Bortsett fra at det er høyresveiv.. Må ha venstre til jerkbait jeg. Tror jeg venter til våren kommer så kjøper jeg den sammen med innsalget til fiskebutikken min her.. :) Team Big Pike får innkjøpspriser.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.