Gå til innhold
Fiskersiden

Gode tilbud, men er butikken seriøs?


Vesterålen fisker
 Share

Recommended Posts

Hei!

JEg kom over denne siden i går: http://www.sportdres.dk/ny/Default.asp

Der kunne jeg har tenkt meg å kjøpe de vaderne (rappala) de har på salg til 399. Men er denne siden seriøs? Noen som har handla der før?

I tillegg lurer jeg på, jeg fisker 90% av min tid etter sjø-ørret, og vil derfor ha en billig ørret stang til å fiske de få gangene jeg er på fjellet.... ser de selger Ron Thompson Arezzo 9fot / 4-delt 7-25 gram for 249. Noen som vet om den er verdt prisen for maks 5 fjellturer i året?

Flott om noen har mulighet å gi meg noen svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet stenger defra et par ganger. Problemfritt. :D

Du skal ha fratrekk for dansk moms, men må betale moms på frakt og kjøpesum + et tollgebyr. Når du vet hva det koster inkl frakt, kan du regne etter følgende formel for å få totalprisen til deg:

Kjøpesum - dansk moms + frakt * 1,25 + 80 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet stenger defra et par ganger. Problemfritt. :D

Du skal ha fratrekk for dansk moms, men må betale moms på frakt og kjøpesum + et tollgebyr. Når du vet hva det koster inkl frakt, kan du regne etter følgende formel for å få totalprisen til deg:

Kjøpesum - dansk moms + frakt * 1,25 + 80 kr.

Okei, takk for svar! Men trekker de fra momsen automatisk eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom butikken i fjor, fin butikk. Har ikke bestilt via nettet derfra, men servicen man fikk da jeg var der, er det ikke noe å utsette på. Og at de er seriøse er det ikke tvil om :lol:

Ang prisene, i DK er det konkurranse, som fungerer, mellom butikkene derav de billige prisene.

Og er man i Køben, anbefaler man besøk i denne butikken.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestillt på nett for et par år siden, det var også problemfritt husker ikke hvordan det var med moms o.s.v. Har også vært innom der i fjor sommer :lol: skulle hatt et par dager ekstra i København den gangen.

En kompis av meg var der nå i helgen, så han hadde med hjem noe fireline til meg. 299,- for 270m :D selv så hadde han handlet for 4000,- men han skulle bare inn å kikke.

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å kontakte dem både via telefon og mail, og får ikke svar på om de trekker fra momsen, så jeg lurer på om det er en useriøs side... om noen handler derfra uten problemer, vær snill å si i fra her på forumet! :)

Fikk svar på mail faktisk nå:

Info om levering/betaling:

Levering foregår mod forudbetaling .Ved levering uden for Danmark, skal der laves aftale med Sport Dres ApS.

Sport Dres ApS bestræber sig på så hurtig levering som muligt, normalt 1-3 dage, men kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle forsinkelser. Fragtomkostninger gælder kun i Danmark, ved forsendelse til andre steder, vil fragtomkostningerne være højere. Ring/mail for informasjon.

Litt amatørmessig at momsen ikke blir trekt fra når du bestiller spør du meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.