Gå til innhold
Fiskersiden

Capser & Gensere


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

169,- pr genser ut mai

;) Eg vil gjerne ha ein caps, blå. Ei genser hadde og vore kjekt, men er litt usikker om M vert stor nok til ein gammal skrott? Men om KIS kunne nytta L, så må vel eg kunna tvinga meg inn i ein M. Eg tek sjangsen og bestiller ein genser, blå, str.M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Eg vil gjerne ha ein caps, blå. Ei genser hadde og vore kjekt, men er litt usikker om M vert stor nok til ein gammal skrott? Men om KIS kunne nytta L, så må vel eg kunna tvinga meg inn i ein M. Eg tek sjangsen og bestiller ein genser, blå, str.M.

du får sende meg adressen på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Ja, du har vore flink, KIS, men trur ikkje du at ein gammal skrott på 1,83 og 80kg kan finna plass i str.M?

Er det hettegenseren det er snakk om er svaret nei.

Jeg er 178cm og 80 kg og bruker L i hettegenseren og kunne ikke tenke meg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende grønn T-shirt str. L til meg Remy :)

fikk din pm

utsolgt for M gensere

jeg lurte på hvordan jeg går fram hvis jeg kunne tenke meg å ha en genser eller t shirt?

send en pm med adressen din

Send meg en genser og T-shirt i L.

ikke flere gensere igjen, om du ikke vil ha S da Svein. Men Tskjorte kommer til deg (send meg adressen din på pm så husker jeg det og farge, strx)

minner om

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=46204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke ment som kritikk, bare pos. tilb.melding :P

Hva med t-skjorter i kaki, og f.eks. capser i grønn (oliven).

Jeg tror det er mange som kun sverger til disse fargene, både ved lakseelva og på andre fisketurer. Det er jo slike farger man stort sett bruker på tur/fisketøyet :D

Den blåfargen og den oransjefargen som jeg har sett synes jeg personlig er lite tilfallende :D

Ikke ved laksebredden ihvertfall, blir for iøynefallende og for kraftige farger :D

Tror dere ville solgt mere også hvis utvalget har vært mere i den duren (fargene) som mange bruker.

Kaki og oliven eller noe i den duren :D Mulig det finnes t-skjorter i kaki, og at lageret er tømt (?)

Logoen er jo meget fin, hadde det ikke gått an å fått den preget på klærne slik den er ? (originalutgaven). Slik at man ser detaljene i den, og at den ikke bare er ensfarvet hvit ?

Tror det ligger et stort (større) potensiale i denne logoen, hvis den ble presentert profft på flere produkter :D

Jakker, priest, bandana, smykker, beltespenner, kopper, turbestikk etc.

Da med logoen slik originalen er (i nærheten ihvertfall).

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.