Gå til innhold
Fiskersiden

billig i polen


Øyvind j
 Share

Recommended Posts

var nettopp på klassetur i polen en uke. var i konsentrasjonsleirer og slikt. jeg visst at det var billig der nede så ville ha fiskeutstyr. i byeb krakow var det ikke å finne..... endevendte hele markedet og sidegatene. alle sportsbutikker inneholdt bare sko. var vel 200000000000 sko der...... i tyskland fant jeg heller ikke noe. ikke før siste dag på grensa i polen fant jeg en bod. der var det sluker til 9kr stk!!! hamstra med meg det som var av gjeddesluker og store spinnere. fisker ikke folk på slike steder eller...... alle fra polen drar vel ikke dit for å handle utstyr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ulff

<off-topic>Tja jeg veit nå ikke jeg. Var innom en Berras butikk i Stockholm nå i helgen. Trudde det ville flomme over av meiteprylor etc der. Men butikken var hardpakket med jerks og wobblere og greier. Måtte nesten le litt. Kanskje man skulle prøvd seg på litt jerking. </off-topic>

Og veldig billig er det heller ikke der, Ethos er ca 1000 kr rimeligere hos Avkroken! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ulff

<off-topic>Tja jeg veit nå ikke jeg. Var innom en Berras butikk i Stockholm nå i helgen. Trudde det ville flomme over av meiteprylor etc der. Men butikken var hardpakket med jerks og wobblere og greier. Måtte nesten le litt. Kanskje man skulle prøvd seg på litt jerking. </off-topic>

Ja hvorfor ikke? :(

Si i fra, har utsyr i massevis jeg.

Skjønt sesongen er kanskje litt på hell nu men

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Ulff : husk at Berras har delst opp sjappen sine i avdelinger (egne butikker) for alt mulig, trolling, meite, fluefiske osv... kasnkje du var i jerk sjappa :-)

Stämmer väl sådär halvbra... Han har en renodlad flugfiskebutik i stockholm. Dom övriga skall ha dett varierat sortiment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg Berras annonsene i Fiskejournalen er det to Berras butikker i Stockholm. En nord i byen og en sør. Vi var i den sør. Kan jo hende det var litt andre ting i nord da. Ble nesten mest imponert over alle gjeddebildene de hadde hengt opp.

PMA: Kanskje til neste år ja. Først skal det vel ismeites :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ulff

Iflg Berras annonsene i Fiskejournalen er det to Berras butikker i Stockholm. En nord i byen og en sør. Vi var i den sør. Kan jo hende det var litt andre ting i nord da. Ble nesten mest imponert over alle gjeddebildene de hadde hengt opp.

PMA: Kanskje til neste år ja. Først skal det vel ismeites :-)

Finns 3, en renodlad flugfiskebutik och två "vanliga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.