Gå til innhold
Fiskersiden

Nye arter


Recommended Posts

Tatt noen nye arter de siste ukene :) MEN! det er noen jeg trenger litt hjelp med å identifisere :)

- Brosme, 4,2kg (ikke bilde)

- Svarthå

12283_s.jpg

- Dvergulke, 9cm

12285_s.jpg

12286_s.jpg

- Tangkutling

12287_s.jpg

- Svartkutling (kaaanskje tangkvabbe, hvordan ser man forskjell på dem :) )

12306_s.jpg

Så kommer de jeg er usikre på!

12288_s.jpg

12290_s.jpg

12291_s.jpg

12302_s.jpg

Lita rødspette??

12304_s.jpg

12305_s.jpg

Endret av max_fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrubba fikk jeg på kikkmeite med 0,10 fortom og str. 32 krok :P

kult!

micromeite er gøy asså! du satt ganske lenge i dammen på skatetreffet du og.... :):P

hsuker du om det var noen beinknuter på hodet til flyndra. ser ingen på bildet. (hvis den ikke har det, er det ei skrubbe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):P:P:rolleyes: det er en billig art Svein!! tuller du? får dere ikke svarthå oppe hos dere? eller er det som med sandflyndra?

Dårlig med svarthå her gett. HAr fått tips om en plass, men ikke rukket å teste den ut ennå. Gone_fishing har vel surffisket på dypt vann i 7-8 år, og fått til sammen en (1) svarthå...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt enig, men det er ikke noe som utelukker mudder eller leirkutling på de bildene. Mao for dårlig dokumentert til å identifiseres. Ut å fisk igjen, Max :)

Det kameraet er litt "klikka" så det tar bilder av forskjellig kvalitet.. :angry: Men det er jo bare å stikke ned å plukke noen flere da... (krydde av dem) De hold til på leir/muddebunn.. Sandkutling har jeg fra før så jeg håper det er mudder eller leir.

men er dere sikre på bergkutlingene?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kameraet er litt "klikka" så det tar bilder av forskjellig kvalitet.. :angry: Men det er jo bare å stikke ned å plukke noen flere da... (krydde av dem) De hold til på leir/muddebunn.. Sandkutling har jeg fra før så jeg håper det er mudder eller leir.

men er dere sikre på bergkutlingene?? :)

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort fra at en eller flere av Bergensmafiaen tar turen dit snart.

Gjør deg klar for guiding.

Eg er klar eg hunter B) Ta gjengen med deg du så skal det fiskes!! November var en veldig god ifjor og leverte mange fine fisk på Tømmervikkaien , og mest av alt.........., svarthå!! ;)

Det hadde vært koselig med et besøk fra deg og Kjersti også Rune, trenger du guiding? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.