Gå til innhold
Fiskersiden

Vi kjøpte oss


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan gikk salget? Fikk du det du håpet på? Gikk jo litt tregt for deg også. Hos meg var det også heller laber interresse på visningen. Men skal ha en ny i morgen.

Pusse opp ja. Skal si jeg har endel å henge fingrene i jeg også. Tenkte å legge ut en tråd hvor man ser før og etter <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus til 2.6 mill.Da hadd itj æ hadd samvittighet te og kjøpt nå feskutstyr på mang år .Men gratulere med nytt hus. :lol:

Enkelte steder i landet kommer du ikke langt med 2.6 mill. Det holder vel omtrent til dukkehuset enkelte steder her i Stavanger/Rogaland. Huset vårt som vi tenkte oss leeeeennnggeee om vi før vi kjøpte (syntes det var mye penger) har doblet seg i pris på 7 år (helt identisk hus ved siden av oss som ikke er pusset opp i det hele tatt ble solgt - ca. 500 000,- over prisforlangende første dag.... Det var køer langt opp i gata...).

Så hvis du har tenkt å fortsette å fiske, så må du ikke flytte til sentrale strøk.... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket vann hadde du utsikt mot? Forvatnet?

Mot Langavatnet.

Hvordan gikk salget? Fikk du det du håpet på? Gikk jo litt tregt for deg også. Hos meg var det også heller laber interresse på visningen. Men skal ha en ny i morgen.

Pusse opp ja. Skal si jeg har endel å henge fingrene i jeg også. Tenkte å legge ut en tråd hvor man ser før og etter <_<

Vi fikk 1.7 mill. Litt mindre enn vi hadde håpet.

Tenkte å legge ut en før/etter-tråd når alt er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.