Gå til innhold
Fiskersiden

Julegavetips?


westside
 Share

Recommended Posts

Her har vi løst det på den måten at vi hvert år tett oppunder jul tar oss en hotellweekend for å feire bryllupsdagen vår. Så det er pakken vi gir hverandre. Og det beste med det hele er at vi sender ungene til svigers slik at det blir en skikkelig alenehelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei helt ærlig, man gir da vel ikke allverden etter å ha vært i sammen i en og en halv måned :angry:

Eh det er vel nettopp det man gjør, skal jo gjerne gjøre et knall inntrykk på de første gavene og vise at man virkelig bryr seg - ved å kjøpe dyre smykker og annet bling som jenter digger. Samt roser og romantiske saker ved siden av. Selv om jeg har lyst til å finne på noe annet og mer originalt denne gangen da :P Etter som årene går så er det ikke så farlig lenger, da kan man heller slappe av å heller planlegge gavene sammen og bli mer rutinert og kjøpe "nyttige" ting.

Se bare Hunter, hvor man gir hverandre rutinerte gaver hvert år. Som begge setter pris på.

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh det er vel nettopp det man gjør, skal jo gjerne gjøre et knall inntrykk på de første gavene og vise at man virkelig bryr seg - ved å kjøpe dyre smykker og annet bling som jenter digger. Samt roser og romantiske saker ved siden av. Selv om jeg har lyst til å finne på noe annet og mer originalt denne gangen da :blink: Etter som årene går så er det ikke så farlig lenger, da kan man heller slappe av å heller planlegge gavene sammen og bli mer rutinert og kjøpe "nyttige" ting.

Se bare Hunter, hvor man gir hverandre rutinerte gaver hvert år. Som begge setter pris på.

pokk.. har misforstått jeg da, ja ja for sent uansett for meg nå, er jo forgiftet jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh det er vel nettopp det man gjør, skal jo gjerne gjøre et knall inntrykk på de første gavene og vise at man virkelig bryr seg - ved å kjøpe dyre smykker og annet bling som jenter digger. Samt roser og romantiske saker ved siden av. Selv om jeg har lyst til å finne på noe annet og mer originalt denne gangen da :lol: Etter som årene går så er det ikke så farlig lenger, da kan man heller slappe av å heller planlegge gavene sammen og bli mer rutinert og kjøpe "nyttige" ting.

Se bare Hunter, hvor man gir hverandre rutinerte gaver hvert år. Som begge setter pris på.

Nå kjenner jo ikke jeg kjæresten din, så vanskelig å si hva hun liker. Men som jente så tror jeg ikke det er dyre gaver fra gullsmeden som sier noe om hvor mye du bryr deg. Men for all del, vi liker jo pakker derfra da :P og jeg skjønner jo at du vil gjøre inntrykk. Tror bare ikke prisen har så mye å si.

Hadde du derimot laga noe personlig, som en var inne på tidligere; type gavekort på noe du kan gjøre (massasje, fotpleie, ta oppvasken, rydde kjøkken, skifte dekk, få-det-siste-ordet-uansett-retten, osv osv.) evt. laget en kalender, der hun kan velge seg en slik tjeneste hver måned. DA hadde jeg tenkt at du virkelig brydde deg :P

Men vi er nå så forskjellige da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jo ikke jeg kjæresten din, så vanskelig å si hva hun liker. Men som jente så tror jeg ikke det er dyre gaver fra gullsmeden som sier noe om hvor mye du bryr deg. Men for all del, vi liker jo pakker derfra da :lol: og jeg skjønner jo at du vil gjøre inntrykk. Tror bare ikke prisen har så mye å si.

Hadde du derimot laga noe personlig, som en var inne på tidligere; type gavekort på noe du kan gjøre (massasje, fotpleie, ta oppvasken, rydde kjøkken, skifte dekk, få-det-siste-ordet-uansett-retten, osv osv.) evt. laget en kalender, der hun kan velge seg en slik tjeneste hver måned. DA hadde jeg tenkt at du virkelig brydde deg :P

Men vi er nå så forskjellige da....

lagde ei bok med "tilgodelapper" på diverse personlige tjenester til kona da jeg var forelska (nå blir det trøbbel),

og dette falt virkelig i smak. men(!!!!), det bør ikke være sånn at hun kan bruke denne f.eks 6 år senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja dere sier noe ja :D

Jeg finner nok på noe bra tilslutt, skal på juleshopping på mandagen og blir nok en tur innom diverse urmakere og diamant sjapper. Men skal ha øyene oppe så det holder og kikke etter det spesielle jeg kunne tenkt meg å gi henne :) Uff var så enkelt før med eksen, da bare planla vi sammen hva vi skulle kjøpe/hvor mye skulle bruke og så var det lissm greit. Ordner seg nok :)

Hadde du derimot laga noe personlig, som en var inne på tidligere; type gavekort på noe du kan gjøre (massasje, fotpleie, ta oppvasken, rydde kjøkken, skifte dekk, få-det-siste-ordet-uansett-retten, osv osv.) evt. laget en kalender, der hun kan velge seg en slik tjeneste hver måned. DA hadde jeg tenkt at du virkelig brydde deg

Men det er sånne ting jeg gjør hver gang automatisk når hun er hjemme, altså massasje, ta oppvasken, lage middag, gir henne pleie i alle slags former etc etc.

Best er egentlig når hun tar å står for middagen da men hehe.

Men takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Enn dette da?

http://www.youtube.com/watch?v=c_18CZZwIvE

Nå er det jo veldig inviduelt men hvor kvinnen har vokst opp i fylket.

sandefjord=hengepupper

larvik sentrum=små pupper som er formet som håndballer

Brunlanes=svære dvaske jur som egner seg best til melking

Kylling(tjølling)=best før 14års alderen

= sef bare kødd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt henne med på en "hoppe på tur" rett over nyttår. Da er det så mørkt å kaldt her hjemme og det blir ekstra digg å dra bort en uke eller to.

Får turer til under 2000 til relativt mange destinasjoner, pluss at du sikkert kan trumfe igjennom en fisketur eller to når du er der :lol:

I år var jeg og dama i Egypt i 2 uker i januar, og i fjor var vi i Thailand, også da på vinteren.

Fikk fisket og snorklet begge steder :D

Dette tok vi istede for julegaver til hverandre.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.