Gå til innhold
Fiskersiden

Kamera på dyprigg.


bsperrud
 Share

Recommended Posts

festet med samme som du stacker vaier med...helvettes jobb...fatter ikke at de gidder engang

For dokumentaren sin skyld kan det være ok...skal love deg at du blir ødelagt hvis du monterer en sånn på egen båt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk et sånt kamera... Synes det var veeeldig omstendelig å monterere dette. En annen ting å tenke på er at du stort sett ser "alger" hvis den er rigget ned til eks. 10 meter altså det ser ut som snøstorm. Dette har jeg prøvd både i Drammensfjorden og på Steinsfjorden. Den passer egentlig best for isfiske, hvis du gidder å bære med den i tillegg til alt det andre da. Sparkstøtte anbefales på det sterkeste i så fall.

HAdde vært langt mer brukervennlig hvis kabelen kunne snurres ut/inn på en spole. Kjøpte min på Canadiske LeBaron. LAngt billigere her enn på div usa-siter. Nyeste nytt fra Aqua-vu er digital video enhet som kan kobles på den. Men den koster veldig mye.

Vær også obs på at Aqua-vu kun selges i NTSC-format med tanke på videoopptak. Noen som vet om dette er en smal sak idag å konvertere dette til PAL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IØtk har en billig utgave fra danskebåten! Testet deet med Steinar tidlig i høst i Haldenvassdraget. Kult å ha men utrolig oppskrytt greie er i hvertfall min konklusjon.

Vanskelig å få wobleren i bildet - mye fikling, må være minst 2 mann i båten gjerne 3, men utrolig kult å se fisk når en stim paseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.