Gå til innhold
Fiskersiden

Hvorfor ikke lage en ........................


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Hehe, da jeg dro på fest igår var det 1 svar i denne tråden, kom hjem i natt så var det 100 :)

Hvis man ikke skulle klare å skaffe 12 lettkledde kandidater til denne kalenderen, så synes jeg ideen med en kalender er så god ... at man kunne laget en kalender med kun fiskerelaterte motiver. Det er så utrolig mange bra fotografer her inne, en liten titt på den store bildetråden (eller hva den heter) kunne glatt gitt 5 kalendere av høy kvalitet

Og jeg tror jeg kanskje heller kjøper (og henger på veggen) en slik kalender, fremfor en med litt for mye hud :lol: men det er nå bare meg da

Endret av Barracuda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit.

Det skulle vise seg at leiligheten ikke er det beste studio, og vi må vel se noe nærmere på kameraet, men med litt hjelp og den tredje ølen begynte ting å rulle.

Dette er kunst.

Bildet har tittelen "Netting", og jeg er på en måte et symbol for en del ting..... Det ligger tanker bak dette!

14452_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel...selv utløser eller har du egen fotograf?

Min kjære samboer Kristine er fotograf (bude kansje skrevet det på bildet) :)

Sitat Kristine: Hadde pappa sett meg nå hadde han nektet meg å være sammen deg! :lol:

Nydelig bilde el-nico! :lol:

Regner med at du er pro-c&r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg sier Daniel du er f....ikke helt god men jeg har jo sett værre bilder av deg :):D

det er bra vi ikke har noen medlems blad i ruggen for da tør jeg ikke tenke på dine innlegg :D:D

Takk til Daniel for støtte og positive tilbakemeldinger.

Har tatt en ny serie nå, hvor vi har flyttet oss litt fra det klaustrofobiske og fangst (...og alt annet jeg prøvde å skrike til verden med symboler).

Man holder sin sluk ren.....

Dette er fiskerelatert. Dette er sunt.

14453_s.jpg

Hva brukker du den ribba anda som ligger på vasken til :D:lol:

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.