Gå til innhold
Fiskersiden

Yellowbird utløsere


sage
 Share

Recommended Posts

Har 2 stk av denne paravanen kjøpte dem i sverige for sikkert 10 år sia. Brukte dem kun sporadisk. Husker at utløserene var noe herk. Måtte bruke en skrutrekker for og justere. Nå som trolling er kommet på banen for oss igjen, er disse kommet fram fra kjellern. Men utløserene er vekk (har sikkert kasta dem)?. Hvor får jeg kjøpt nye? Ønsker ikke skrutrekkervarianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mens vi er inne på Yellowbird, lurte jeg på om det er noen vesentlig forskjell på standard Bird'n kontra Big Bird. :blink:
har ikke prøvd den store....regner glatt med at den tåler større woblere...mer fart...mer sjø og lenger ut fra båt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv GRIZZLY, litt større enn birden men mye bedre og slipper å skifte klype, kjører 5" tomic i 3 knop uten problemer med den, ikke problemer med at den dykker......har ikke gjort noe med den slik man må med birden.

Enig med deg trolle36. Har både yellowbird og grizzly. Og foretrekker helt klart den siste. Det eneste en må huske på er å ha med ekstra hurtigknepp med svivel. Disse blir lett sprø og knekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mens vi er inne på Yellowbird, lurte jeg på om det er noen vesentlig forskjell på standard Bird'n kontra Big Bird. :blink:

Hvor har du sett Big Bird da Bjørn???? Hvorfor i svarte ¤#¤#¤ har ikke jeg blitt informert om disse??? Dette var nytt for meg at det var en større variant :(B)

Tror jeg må kjøpe meg et par og prøve.

Jeg for min del er veldig fornøyd med Yellowbird.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mens vi er inne på Yellowbird, lurte jeg på om det er noen vesentlig forskjell på standard Bird'n kontra Big Bird. :lol:

Har prøvd d som finnes av sideparavaner på markedet: Yellow bird, Eikerparavan, White Shark, Rower Board og Norpa. Jeg hadde brukt pengene på Norpa-paravanen. Dens trekkkraft kan justeres enkelt, veier halparten av d yellowbirden(standarden) veier og trekker 180gram bly lett. Prisen ligger på 450,- pr.par Send en pm. Kommer til å legge ut en demovideo av Norpa etterhvert.

mvh

Mr.Scotty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne informasjonen finnes lenger oppe i tråden, men her er den på nytt:

Du får kjøpt Norppa hos Wildwater.

Wildwater

Etter det jeg leser i denne tråden ville jeg ikke bli veldig forundret om fiskecharter kan skaffe den også :lol:

Fiskecharter

Endret av abbor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg fått tak på noen utløsere som jeg har prøvd på yellowbirdene. Synes ikke at det funker så greit får til den ene; sånn nogenlunde. Har da heller ingenting og sammenligne med??

Men får da fisk på dem.

Leste her et sted at de måtte modifiseres?eller gjøres noe med? hva gjør dere da?

Tror at jeg kommer til og kjøpe noen nye hvis ikke jeg får detta til og funke skikkelig

Har sett på denne norpa saken. men den kommer i 3 str hvilken er best.

Og hvor får man kjøpt disse i norge

Mange spørsmål detta men, håper på hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.