Gå til innhold
Fiskersiden

STORFISK


ruov
 Share

Recommended Posts

Ja du vet ett sånt der stort dyr med spisse tenner som spiser både mennesker og dyr.

:D

Trenger vel ikke og fortelle att dama ikke hadde så mye pejling på dette emnet. :D

Men de ska vara med på en tur i sommer så da får dem lære litt norskt BigGame fiske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nettavisen.no/friluftsliv/article833802.ece

Likte spesielt denne: "Fiskelaget satte muligens verdensrekord da de tok svartskate på stang. Den litt snåle fisken, som minner litt om breiflabb eller flyndre i utseende, er oppkalt etter Nidaros fordi den først ble oppdaget i Trondheimsfjorden."

Dessuten: "Laget fikk flere svært store og nokså spesielle fisker. De fikk fire store haifisker på over 200 kilo, mange store svartskater, nebbskater og kveiter."

Samt: "Fangsten bestod blant annet av ei håkjerring, også kalt haifisk, på fire meter og 550 kilo."

Er i grunn bare å gratulere Nettavisen med bestenotering i unøyaktigheter og faktafeil vel...

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør hele saken enda mer tragisk er att jeg bad journalisten og lese igjenom fangstrapporten på hjemmesiden min for att det ikke skulle opstå noen feil. Jeg burde vel ha lest de høyt for henne men det er vel ikke sikkert det hadde gjort noe forskjell.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.