Gå til innhold
Fiskersiden

plassering i cd-hylla


Eivind T
 Share

Recommended Posts

Fikk "Halleluja" med Lind, Nilsen, Fuentes og Holm i gave og sliter med plasseringen i cd-hylla. Har tre forslag:

1) under L - siden Lind står først på coveret

en nedvurdering av de andre gutta?

2) under G - kalles jo "de nye Gitarkameratene".....??

latterlig forslag siden de selv ikke kaller seg det (og siden halvdan sivertsen er sur?)

3) helt bakerst i samlinga, sammen med diverse samlinger av varierende kvalitet (konas absolutt hits+++)

kanskje det beste forslaget, men her har jeg så mye møkk - og denne plata er jo vitterlig bra og fortjener en bedre plassering.

Noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du MÅ ha den i arkivet så foreslås under SA for samleplater og deretter GI for Gitarkompisene.

Det er i hvertfall slik musikk er katalogisert på denne pcn og det funker, men det er enklere med PC for der kunne jeg jo bare kopiert mappen og lagret den både under LI, NI, FU og HFEAH

(Du må forresten bare tilgi folks humor om dagen - den tilskrives nok at det hverken er is å fiske på en del steder og heller ikke vær som er trivelig å komme seg ut i...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye regn,lite fangst,4 eksamner(en i morgen :) ), kjøping av juledrit osv. Men alt dette er dårlige argumenter,fisking skal prioriteres før "nesten" alt annet. Kommer nok flere gode rap. med isen,gleder meg mere til is enn jul :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du MÅ ha den i arkivet så foreslås under SA for samleplater og deretter GI for Gitarkompisene.

Visst pokker må jeg ha den i arkivet, uavhengig kvalitet. Har man et arkiv/en slags samling har man med alt uansett. Slik samler iallefall jeg.

Blir litt på samme måten med sluker. Jeg kaster ikke noe frivillig vekk. De tilsynelatende verste slukene KAN jo være en joker på umulige dager (vel, har ikke opplevd det noen gang, men man hører jo de som etter 10 timers resultatløst fiske - og som ut av intet drar fisk på de mest latterlige donaldsluker)

Uansett: plata mi kan komme godt med - og SKAL inn i arkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.