Gå til innhold
Fiskersiden

Hva fikk FS folket i julegaver i år da?


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

Det ble flytedress, klær og dvd`er fra familien!

Og av dama fikk jeg en tur til Manchester og Old Trafford 12-14 januar for å se verdens beste lag knuse Aston-Villa!! :D

YAHOOOOOO!!!! :D:D

Høres sikkert ut som et utrolig dumt spørsmål, men har du bodd på Ankenes? Du ligner bare veldig på en jeg gikk i klasse med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotostativ, fotobok, brennbare cd-skiver, bukser, 2 stk Lyle&Scott-ullgensere,raggsokker, andre sokker, 1 Magnor villmarkserieglass type laks (nr.11 av 12), pysj, Dvd-film Les Misèrable, raclettegrill (Svenna: du og Toril blir invitert på nyåret :D), jernpanne, sjokoladeboks m/500,-

Kjøpte meg julegodt til meg selv rett føre jul:bilnavigasjon og en eske med wobblere o.a. fiskestæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må briefe jeg og da...

her var det Manfrotto 055PRO stativ og Manfrotto 322RC kulehode :D

Fett stativ det. Vurderte faktisk dette, men jeg er 183 cm, og vil ha et som når meg opp til øyet uten at jeg må trekke ut sentersøylen. (Det blir nemlig en monopod oppå en tripod, og mindre stødig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett stativ det. Vurderte faktisk dette, men jeg er 183 cm, og vil ha et som når meg opp til øyet uten at jeg må trekke ut sentersøylen. (Det blir nemlig en monopod oppå en tripod, og mindre stødig)

Mitt kriterie var jo da at jeg kunne ta ut sentersøylen og montere den horisontalt for macrofotografering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ny heldress fra ProTec til vinterens fisketurer av kona, det eneste fiskerelaterte iår...

Mitt kriterie var jo da at jeg kunne ta ut sentersøylen og montere den horisontalt for macrofotografering

Da får man gratulere med et meget solid og kostbart stativ og hode. Tok noen søk på google og det ser jo ut til at du kan bruke dette stativet til de fleste situasjoner man kommer borti. Har selv et noe rimeligere manfrotto-stativ - 728b, men laget etter samme prinsipp. Er godt fornøyd med mitt stativ, men skulle kanskje ønske meg et annet hode - har ikke kulehode men treveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- "Naken over vidda", Lars Lenth

- "Innføring i laksefiske", av ein eller annan brite

- "Sportsfiske ble vårt liv", av to brør

- fiskesokkar, type tynne

- fiskesokkar, type tjukke

- bertelsen-konjakk

- gåve til Redd Barna

- "The Office"-DVD pakke, hysterisk artig britisk serie

- pengar til diverse fiskeutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Shimano Beast Master Surf 425 BX med en Shimano Biomaster XTA Baitrunner. :D (Måtte betale litt selv også..)

da skulle du være klar for skatefiske da ! Mine første i år fikk jeg 1.januar :D

endring : 2.januar skulle det være

Skatefiske 2.januar

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å ta en tur i romjula :D Bare til å si ifra hvis dere tilfeldigvis har lyst å ha meg med en tur :)

Ps: hvor tykk skjokkfortom bruker dere? :angry:

Jeg fisker nko ikke før på lørdag, så vi får se.

Ang sjokkfortom så går de tmye i taperte som går fra ca 0,35 innerst til 0,70 ytterst. men ofte så bruker jeg og rein 0,60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske paff da jeg åpnet gaven fra mutter, hadde jo allerede fått en gave av henne, en ny dress. Da jeg åpnet opp var det et Canon EOS D-400 digital speilrefleks :angry:. Ved siden av dette ble det mye annet moro, bla 2 x360 spill, klær, vaffeljern, bøker, penger, lottokuponger, logitech harmony fjernkontrol (konge), boxere, etc etc... Er utrolig fornøyd og som vanlig ikke fiskutstyr, det kjøper man selv. Er vanskeig å få en fisker fornøyd ved fiskeutstyr som gave gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte litt når jeg åpnet pakken fra min fetter på 13- En gråstein med noe hyssing rundt, ble litt bedre når jeg leste bruksanvisningen:

VÆRSTEIN

steinen henges opp utendørs men må ikke henge under tak!

"avlesninig værstein" --- "forklaring"

Steinen er tørr- Oppholdsvær

Steinen er våt - det regner

steinen er hvit - det snør

Steinen kaster skygge - Solskinn

Steinen henger helt i ro - Vindstile

Steinen svinger fra side til side- Det blåser

Steinen er borte - Orkan

Fikk mye fint men synes værsteinen tok kaken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Fifa 2007 til Ps2

- Fiskehansker

- Rapala hue

- Fotokamera:D Olympys µ700

- Automatisk kortstokker

- Deodoranter og godlukt

- 2 dvder: A dirty shame og Veiviseren

- Ei bok: Bill Bryson: A short history of nearly everything

- Iq nøtter, kuber osv.

- Pjamas

- 2 t shorter

- Hodelykt

Ganske fornøyd:D Mest fornøyd med fotokamera som jeg kan ta masse fine fiskebilder med, er også sprutsikkert. :)

Endret av berkley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske paff da jeg åpnet gaven fra mutter, hadde jo allerede fått en gave av henne, en ny dress. Da jeg åpnet opp var det et Canon EOS D-400 digital speilrefleks :).

Huske på å være snill mot morra di året som kommer også da. Ekstra snill. Hvert år. Fet gave det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en ok jul det, endelig kom kameraet i hus, vi endte opp med et Canon digi osv 850, og håper vi blir fornøyd med det :) , ellers ble det lerret til projektor( kommer i midten av januar, gleder meg :lol: )flytedress, Pink Floyd og U2 dvd, ringenes herre dvder, og masse dill som "vi" ønska oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.