Gå til innhold
Fiskersiden

swingere


langnes
 Share

Recommended Posts

Har fortsatt ALDRI hatt noe problem med de, hverken de ene eller det andre. Har hørt at de er litt dårligere i plastikken og at utløseren spretter ut med fjæra. Min tanke, 120kr for 3stk på ebay hvert år til hvert 3 år gjør vel ikke så mye. Og det gjør det heller ikke. Ingen problemer med å løfte opp stanga. Kanskje du bruker de feil Havengel? Mine funker som en drøm ihvertfall :) Og hva annet gjør de enn å henge der for å registrere backdrop, om de koster 700 eller 10 spenn, ja det er det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ørtogførti kinesiske kopier på markedet. Betalte vel £14 + frakt for mine, men de funker INTE!

Fox neste iaffal, i mellomtiden bruker jeg hangerne til 30 kr. :P

Poenget er at du kan risikere å ende opp med ræl du må kaste før eller siden, så hvorfor ikke gå for noe man vet funker?

Endret av Havengel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når totalsummen på hele poden med rubb og rake kostet deg over 30 papp, så er det mye som skal til før du henger noe som du overhode ikke har noen som helst garanti for holder år ut og år inn som resten av utstyret.

Men hvis man liker at utstyret bryter sammen midt i karpeferien så er det jo opp deg :rolleyes:

Man kan jo alltid kjøpe nytt.(hvis det er tilgjengelig da) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ALDRI hatt noe problem med de, hverken de ene eller det andre. Har hørt at de er litt dårligere i plastikken og at utløseren spretter ut med fjæra. Min tanke, 120kr for 3stk på ebay hvert år til hvert 3 år gjør vel ikke så mye. Og det gjør det heller ikke. Ingen problemer med å løfte opp stanga. Kanskje du bruker de feil Havengel? Mine funker som en drøm ihvertfall <_< Og hva annet gjør de enn å henge der for å registrere backdrop, om de koster 700 eller 10 spenn, ja det er det samme!

Helt enig, Remy.

Har selv kjøpt et par billige i Baltikum, og de har fungert perfekt for meg i 3-4 år nå! :):D:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.

hvordan funker disse? (har vel noe med nappindikasjon å gjøre?), til hva slags fiske osv?

Her ser du et bilde av swingere i bruk. De er festet på alarmen og holder senen stram slik man får raskere nappindikasjon, særlig da ved drop back (altså at fisken svømmer mot deg i stedet for vekk fra deg).

16895_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6758/16895.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

EDIT : Legg forøvrig merke til den flotte t-skjorten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom bare til å tenke på en ting. Synes selv jeg bruker lang tid på å sette opp mitt enkle utstyr, men hvor lang tid bruker egentlig dere? ;)

10-15 minutter fra jeg ankommer vannet til tre stenger er ferdig tacklet og kastet ut og jeg sitter i stolen.

Litt lenger tid om robåt benyttes for å få ut tacklene. :)

Stresser aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.