Gå til innhold
Fiskersiden

Demontert haspelsnelle...


fiskeLine
 Share

Recommended Posts

Her sitter jeg og forsøker å få sammen igjen den demonterte haspelsnella mi, vel viten om at det sikkert er en kul fest (fiskersidentreffet) 50 meter ned i gata her som jeg sikkert heller kunne ha vært på akkurat nå.

Poenget er at jeg hadde lyst til å se hvordan snella så ut inni og nå har jeg forsøkt å få den sammen i all evighet uten at den går rundt når skruene er tilbake på plass...eller det vil si de er vel ikke helt på plass da vel.

Noe jeg burde gjøre synes dere? Med snellla altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett oversiktskart over delene som er i snelle,splitt tegningen følger med snellene når man kjøper dem. Mange kaster disse....... det er ikke alltid så lurt

På splitt tegningene står alle delene ( små som store ) og det vises hvordan de skal stå. Ikke alle delene er like enkle å få på plass selvom du vet hvor de skal stå ( f.eks bitte små fjærer )

Hvilken snelle er det snakk om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser av klokkeslette at jeg neppe ville kunne fått resten av drikken gratis i går - på det tidspunktet tror jeg icke at jeg var særlig "skrukapapel". - Men på den annen side så kunne det blitt billig for deg; hadde egentlig fått nok jeg da, på det tidspunktet.

Når det gjelde hjemmemekk vil jeg si at det lønner seg sjeldent å holde for lenge på - irritasjonsterskelen blir stadig lavere etter hvert som tida går, og det er fort gjort å få deformert fjærer og miste deler. Og deler er kanskje ikke så lett å få tak i til alle merkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskeLine

Tore! Dette var hyggelig og ikke minst snilt, men jeg er så strålende fornøyd her jeg sitter fordi jeg klarte det selv. Snella er i den stand den var før jeg skrudde den fra hverandre og det har tatt meg cirka et døgn, men det var verdt det [ :D ]

Takk for tilbudet!

Gratulerer og velkommen i "mekke-klubben"[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.