Gå til innhold
Fiskersiden

Gavepakning fra forumadmin.....


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå må du ikke ta ALT så veldig seriøst da ovejan.

Dette forumet er åpent for alle (som holder seg til kjørereglene).

Denne tråden var nok i utgangspunktet ment som en humoristisk påminnelse om helt grunnleggende norsk rettskriving, og helt uten intensjon om å henge ut noen.

(Sånn bortsett fra at jeg henger ut Walmann litt... men det er fordi jeg kjenner han og vet at han tåler det.)

SERIØS JEG ???

Jeg tar det ikke seriøst, det er en humoristisk undertone fra meg også ;) , men det kan faktisk være folk her som føler seg "støtt". Jeg gjør det ikke :P . Kjøreregler bla,bla henvisninger til at en skal skrive rett, og hvis en har problemer så kan en opplyse om det i signaturen ?? :) , nei vet du hva.

La oss skrive som vi gjør og la det være med det.

Det er lenge siden jeg forstod at du kjenner Walmann :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d handlr bare åm og pørve og skrive så korrekt nosk som muli av hennnsyn til di som skall lese d du skrivr....... :DB):);) åmm du sjønner va j mneer???? Åverdreven el magnelful teinseting jør d sjlitsåmt å irritreende forr ander å lse d du skrvier!!!!!! ;)B):lol::P desuten kan d få dg till å virke som en fjortten år gml jetne med rosa plyshboots somm skrvier txtmld å ikke en spårttsfisker.........!!! sjønner dere????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) desuten kan d få dg till å virke som en fjortten år gml jetne med rosa plyshboots somm skrvier txtmld å ikke en spårttsfisker.........!!!

Njaaaa... Ofte kunne det vært å foretrekke ei jente med rosa plyshboots fremfor den gjengen her inne. (DOG.. eldre enn 14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare store i første omgang ettersom det ser ut til at det er det det er mest manko på, men jeg kan godt sende deg en liten hvis du trenger i bytte mot det punktumet du har til overs...

Stilig, Espen!

Jaggu dukka det ikke opp et komma du heller burde gitt bort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig, Espen!

Jaggu dukka det ikke opp et komma du heller burde gitt bort! :)

Foreslår at du tar et oppfriskningskurs, Håvard. http://www.korrekturavdelingen.no/K4kommaRegler.htm

Forøvrig ser jeg at det ikke er alle som har benyttet seg av tilbudet i første post så jeg nevner at det tilbudet står ved lag og at det bare er å forsyne seg av de store bokstavene. Til evt. ferske databrukere kan jeg nevne at om man holder ned tasten det enten står en pil oppover eller "Shift" på og trykker på en bokstav, så vips så er den stor når den dukker opp på skjermen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.