Gå til innhold
Fiskersiden

Ny pers


Arbiter
 Share

Recommended Posts

Tok ny pers på lyr på Lørdag. Ok, den er ikke såå stor, men jeg har ikke så mange lyr på merittlisten.

Men jeg er mest happy fordi det omsider har gått opp for meg at det ikke må være sommer for at man kan fiske, og at forholdene her er alldeles gromme. Og det er bare en times kjøretur.

Bilde av den her:

http://home.monet.no/~amadsen/images/Torsk/Lyr.JPG

Fjellet i bakgrunnen er øya Aldra. Du ser stedet her:

http://www.ngu.no/kart/arealis/?Box=391433:7348976:430042:7372875&map=SK:%2EGrunnlagskart%2Evektor

Forøvrig en bra karttjeneste!

Håper jeg ikke driter meg ut her, men jeg er litt i hundre mht. fiske for tiden. [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, karer.

Var ute på Søndag óg. Vistnok samtidig som Sotragjengen var ute og snudde; Måtte snu sjøl. Haggelbyger og vind som fortjente eget navn. Men ellers er jeg fornøyd.

Den karttjenesten kan være vrien dersom man har div. filtre på PC. Og ja, den lyren er helt uten klær. [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den på ei Hørgård 60 g stingsildgreie. Billig, og helt blank. Jeg måtte selv tegne øyer på den.

"Havfiskeklubben" [ ;) ] med tre medlemmer (deriblant fotografen, som er en kollega, og hvisker meg over skuldren i dette øyeblikk) opplyser at det er planlagt innkjøp av digital vekt.

Hvilken anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.