Gå til innhold
Fiskersiden

Tohåndsfiske


Speyer
 Share

Recommended Posts

Når vi snakker om SAGE, så kan det anbefales at man tar seg en tur og tester den nye Z-Axis-serien. Her har det skjedd ting i følge de som har rukket å prøvekaste.

Spent på å prøve den serien :lol: Sage var vel ikke helt heldig med European stengene,som iflg tester hadde utpreget toppaksjon. Har ikke prøvd de selv.

Endret av moby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når vi snakker om SAGE, så kan det anbefales at man tar seg en tur og tester den nye Z-Axis-serien. Her har det skjedd ting i følge de som har rukket å prøvekaste.

Den skal visst være en videreutvikling av Redingtons NTIQ og den er nyyydelig å se på. Jeg håper å få prøvd den snart.

Albright EXS er også bygd opp på samme måte og jeg har to av dei. Ei 9' #8 og ei 13'6" #6. Fantastiske stenger begge to.

Her er bilder av det nye smykket til SAGE:

4d_1_b.JPGd4_1_b.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å prøve den serien :lol: Sage var vel ikke helt heldig med European stengene,som iflg tester hadde utpreget toppaksjon. Har ikke prøvd de selv.

Hm Sage european topp aksjon????? :lol: Sikker på at du ikke forveksler med TCR. Kjenner meg ikke igjen der.!

Men gleder meg til og prøve den nye Z-Axis da spes tohåndsmodellene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal visst være en videreutvikling av Redingtons NTIQ og den er nyyydelig å se på. Jeg håper å få prøvd den snart.

Albright EXS er også bygd opp på samme måte og jeg har to av dei. Ei 9' #8 og ei 13'6" #6. Fantastiske stenger begge to.

Her er bilder av det nye smykket til SAGE:

4d_1_b.JPGd4_1_b.JPG

Hi...

Angående Albright EXS så har jeg også 2 stk, en vidunderlig 9#4 og en spenstig herre på 10' #6, helt vanvittig fine stenger. Har bestilt samme stanga i 15' #10 etter å ha testet den i høst og det er den råeste(deiligste) stanga jeg noen gang har kastet med...

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm Sage european topp aksjon????? :D Sikker på at du ikke forveksler med TCR. Kjenner meg ikke igjen der.!

Ja du har rett jeg surrer nok litt med modellbetegnelsene her. Synes ikke Sage's modellserier er de enkleste å holde oversikt på :)

Min 8126 er jo i European serien eller?

Kunne veldig gjerne tenkt meg å teste Sage 10151 mot min Stinger GLX 15' :lol: og også nye Z-Axis.

Iallefall kan jeg anbefale 8126. Den har vunnet test i Trout & Salmon, og er fleksibel på snørevekter. Har tidligere hatt en Talon 12'6" fra Midtgård. En god stang men mye mere en kraftstang enn Sagen. Og toppen synes jeg var for stiv øverst sånn at det var vanskelig å sette trange bukter. Men Midtgård har sikkert endret denne siden den modellen jeg hadde. (Ellers fikk jeg topp servic fra Midtgårds fluefiske. )

Endret av moby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal visst være en videreutvikling av Redingtons NTIQ og den er nyyydelig å se på. Jeg håper å få prøvd den snart.

Albright EXS er også bygd opp på samme måte og jeg har to av dei. Ei 9' #8 og ei 13'6" #6. Fantastiske stenger begge to.

Her er bilder av det nye smykket til SAGE:

4d_1_b.JPGd4_1_b.JPG

Hi..

Tror vedlegget ditt er av en custombygget Sage Z-axis...

Kanskje litt pirkete men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.