Gå til innhold
Fiskersiden

Endelig helg :)


westside
 Share

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jobba, så fiska litt på Lyseren allerede.

I kveld blir det fylla :lol:

Lørdag: stå opp tidlig, reparere så fort som mulig. Møte Kai (link) ved Mjær, kjøre opp til Lyseren og fiske til sola går ned. På kvelden er det bursdagsvors hos en kompis, med tilhørenede bytur.

Søndag: LIDE, grine, sove, ikke orke å spise før nærmere 22 00. Og når det nærmer seg leggetid ca 0100 så får jeg ikke sove. Dermed er mandagen mer eller mindre ødlagt den også.

It`s hard to be a nisse mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsken din er blitt veldig bra etterhvert så dette går nok bra :)

Lykke til med eksamen!

Tusen takk!!! Synes at jeg trenger ganske mye lykke...

@ford perfect

Jeg vet at semesteret er annerledes i Norge. Derfor kan jeg bare begynner i sommeren ved NTNU.

Vi har ennå en uke her i Bayern :lol:

Jeg er i Oslo og Nittedal til 25.februar...desverre ikke så lenge. Håper at det kommer til å snø og bli litt mer kald der. Jeg vil gjerne gå isfiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: Til nå kjørt dama til frisøren for klipp, hårfarge og extensions samt tannlege og annet ymse, deilig å være sjåfør ja. Sovi til nå, så skal det lages middag - eller rettere sagt Trude lager middag og jeg slapper av i sofaen med pils :) Så kommer venner på besøk og ut på byen.

Lørdag: Våkne seint og spise mat, slappe av for så å finne frem fars beste cognac, kaffe og fyrstekake. Bare slappe av og en tur på kafe/bar sent på kvelden.

Søndag: ZZZZZzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Lempa innpå noen liter ferske reker, henta blodtramma Polaris RMK 700. Sovna tidlig

I dag: oppe tidlig. Sette på en film, se litt sport. Ut og kjøre Polarisen, drekke meg slik de fleste kjenner meg og prøve å kave meg hjem uten å ha ramla i søla 3 ganger.

Søndag: Kanskje reparere med en fisketur?

Endret av Vilhelm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.