Gå til innhold
Fiskersiden

Endelig helg :)


westside
 Share

Recommended Posts

Jeg må lære...har tre eksamen neste uke :o ...På mandag er Norsk-test. Jeg håper at den ikke blir for vanskelig.

Men etter denne uken flyer jeg til Oslo. :D Endelig ferien - 2 måneder!!!

God helg!

Lykke til med eksamenene Froeya!!

Skal du være 2mnd i Oslo? Vi har akkurat begynt nytt semester på skolen :o Men det er bare 4mnd til laksefisket åpner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fredag: Har en forelesning fra 14-16,så da var denne dagen ødelagt :o Kvelden gidder jeg ikke å kastebort på trym-torsk fisking i oslofjorden,så det blir vell fluebinding og taco.

Lørdag: Trur jeg skal i barneselskap,ser ikke ut som jeg klarer å sno meg unna :o

Søndag: Kansje blir det isfiske,eller en tur til Drøbak. Får sikkert ikke noe stort,være blir ræva og alt som kan gå galt med utstyret skjer sikkert :D

Skitt fiske og god helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg går hjemme pga ryggen,så begynte helgen i går kveld for meg.

kl 21 i går kveld,så plukket jeg ei 10L bøtte med blåskjell.Tok de med hjem får så å knuse de,så putte de i fryseren i små bøtter <_< Gjett hva jeg skal i helgen ;)

Får snart besøk,så vi skal prøve etter havkatt. Namenam :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Fredag: Pils etter jobb, for deretter å vurdere en til.

Lørdag: Ned til byen og dokumentere de stedene av Dublin som jeg nå har et forhold til. Alt fra U2s studio til hostellet der jeg bodde de første dagene i april i fjor. Ahh..man blir jo rent sentimental. :D Søndag: Gitar, kaffe og generell schlaffing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig vite at jeg måtte flytte til Danmark over helga, så jeg må rydde leilighet, snakke med lånekassa, pakke kofferten, finne noen som kan leie leiligheten min, ja osv osv...OBS! Lånekassa stenger 15.00..Må skynde meg! Her skjer det ting! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut og ta noen drinker med Merete.

Ei koselig jente fra Bergensomerådet som er i Oslo for helga :D

sjekket hvor kona di skal i helgen svein(hunter)??.. tror ikke han blir så glad når han finner ut av dette..

:D

:D:D

på meg selv blir det spillejobb og fyll i helgen..

Endret av ErikR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut og ta noen drinker med Merete.

Ei koselig jente fra Bergensomerådet som er i Oslo for helga :D

Da kan du vel sjenke henne og overbevise henne om at jeg trenger enda mer fiskeutstyr.

Hils henne og si at guttene er snille.

:D

Forøvrig ønsker jeg deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: Komme meg hjem fra jobb. Ligge på sofaen og forvente oppvarting.

Dersom oppvarting ikke skjer: Grandiosa

Lørdag: Våkne på sofaen etter å ha sovna til Gladiator igjen. Snu meg rundt og forvente oppvarting. Planlegge en liten hendelse som skjer i august. Sove litt igjen.

Søndag: Slippe ut bikkja og sette på en klesvask og påstå at jeg hjelper til MASSE i hjemmet og forvente oppvarting.

Mulig det blir Grandiosa da også.

Har ikke fisket hittil i år... men neste helg skal jeg prøve det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å tirre noen ganer.

I kveld blir det servert Hunters hjortegryte.

Noen som vil smake? :D

Ja. Du sender den med bud til byen da eller?

Ellers skal jeg ut å ete på restaurant både fredag og lørdag, men fisking blir neppe før til tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag: mat og vin på kvelden, mulig litt tacklebinding

lørdag: tidlig avgårde til skateplassen, fiske hele dagen, og muligens til langt utpå natta. de som skal fiske er Hugo, Karleif, Øystein, Hermy, Seth og meg

søndag: se på alle bildene av skatene og de store langene jeg fikk, ellers finne på noe gøy med guttungen.

Har du tid til det da? Skater er vel ikke flyndrer? ;)

Fredag: Første Ultralyd! Slapping off, lese litt meite stoff og kanskje binde en flue eller to.

Grattis med bolle i ovnen! ;) Spennede å se "poden"?

Fredag : : Fiske fersk agnfisk til i morra for å ha ett overtak på dei andre i.

Lørdag: Fiske skjorta av Hugo (ikke bokstavelig talt) Reise hjem i 4-5tiden i visshet om att eg dro mye mer, og større fisk enn dei andre :D Når eg kommer hjem blir det beinhard pilsing, og muligens noen ørsmå glass cognac :lol:

Søndag: Ligge på sofaen og grine.

Ikke helt de store forventningene til lørdagens tur? ;)

Selv skal jeg prøve ut en ny flyndreplass, fikk et godt tips fra Namsos! Utrolig kjekt med sjøkart! :D

Så med god klaff, så avgjør jeg konken, mens Kim Andre fjodler med fløyen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er kjøpt inn.

Blir blåskjell med 50/50 fløte/kokos med hvitløk og FERSK koriander i kveld.

Samt bakte potitter.

Til kos skal det nytes en Calvados . (egen tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.