Gå til innhold
Fiskersiden

FiskersidenPARTY 2007..?


 Share

Recommended Posts

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nå har jo jeg en hytte i nord-odal,med 5 min gang ned til storsjøen...er vel plass til 6 stk i hytta mi og skal altids få lånt hytta til pappa(ligger rett nedenforOg der er det plass til 4.Men jeg regner med at det er noen som klarer en natt eller to i telt...Så om dette virker inntresangt så si ifra......Det blir jo sef fiske konkuransje,det er heller ikke lang for å sette ut båt om noen vil ha med det...

26135_s.jpg

Den røde hytta er min. Bildet ved siden av er hytta til fatter'n, og litt av storsjøen.

26136_s.jpg

Div bilder av storsjøen, tatt under fjorårets horkefestival

<_<

Endret av hork2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ligger mellom sand og mo,det er ca 12 mil fra oslo...Har som regel altid fått bra med fisk der(største gjedda var108cm lang)men uten bilde og vekt så tør jeg ikke si at det er rekord gjedda mi...har ogå fått abbor på over 1 kilo der...Det passer altid for meg å dra oppover så det er bare å si ifra,jeg er klar......

her er en liten gjedde tamp på 80 cm....26208_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ligger mellom sand og mo,det er ca 12 mil fra oslo...Har som regel altid fått bra med fisk der(største gjedda var108cm lang)men uten bilde og vekt så tør jeg ikke si at det er rekord gjedda mi...har ogå fått ABBOR :angry: på over 1 kilo der...Det passer altid for meg å dra oppover så det er bare å si ifra,jeg er klar......

Rettet skrivefeil. Abbor skrives med stor bokstav :angry:

Høres ut som en kjempeplass,men er litt bekymret for likøren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan hoppe over likøren i første omgang,det er jo så mye annet godt drikke å få tak i på gårdene i odalen :) Jepp,den "stubben" er jaggu flott,jager gamle gjerringer som er hypp på å låne sukker,eller lokker til seg ensomme bonde jenter :angry:"stubben"er også fin å sitte på når man må vente på dass tur,glemmer fort hva man måtte da....

Endret av hork2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Det er nok ikke så alt for lenge igjen til det blir lagt offentlig med kartlink og beskrivelse....

Som du vet er jeg opptatt med å pusse opp kjøkken og rekker svært lite fiske... så da er det vel det mest noble å gjøre det å dele med dere andre om hvor man kan fiske i ett nytt spennende vann.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.