Gå til innhold
Fiskersiden

FiskersidenPARTY 2007..?


 Share

Recommended Posts

Jo, men da må det jo ordnes med overnatting og fisketur på dagen, med mindre det bare skal være for de som bor akkurat der. (I så fall må jo vi i Oslo planlegge vårt eget likevel :D )
Så Osloboere er untatt å reise til FS fest UTENFOR bygrensa?

Bortskjemte er dere.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg mener bare å kunne vise LITT initiativ selv og ikke vente på at andre starter, eller å MÅTTE trekke veksler på Fiskersidens medarbeidere.

Bare å si noe sånn som;

"Hei vi er en gjeng fra Fiskersiden som møtes på Peppes Pizza på Solli plass 2.mars 2007 - vi tar sikte på å være der ca. kl. 19.00 - velkommen om det passer og du skulle ha lyst.." (bare et eksempel). :blink:

Er det vanskeligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bare å kunne vise LITT initiativ selv og ikke vente på at andre starter, eller å MÅTTE trekke veksler på Fiskersidens medarbeidere.

Bare å si noe sånn som;

"Hei vi er en gjeng fra Fiskersiden som møtes på Peppes Pizza på Solli plass 2.mars 2007 - vi tar sikte på å være der ca. kl. 19.00 - velkommen om det passer og du skulle ha lyst.." (bare et eksempel). ;)

Er det vanskeligere?

Nei, så gjør det da.

FS's leverpostei på boks - lite smak..men Kidsa jubler! & FS fornekter seg ikke :blink:

Tenkte kanskje å finne et sted der vi kan avtale en god pris i baren, et sted med avlukk slik at vi kan være litt for oss selv, et sted der vi kan kjøre Beer Quiz (som vi har gjort de andre gangene) og kanskje en og en annen konkurranse, bingo, eller lodd opplegg. ER litt moro å gjøre litt mer ut av det enn å møtes på pub og bare bli drita, selv om de fleste kan bli dette uansett ;) Og jeg vil selvfølgelig passe på at de har clausenthaler eller munkholm til Donkers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så gjør det da.

FS's leverpostei på boks - lite smak..men Kidsa jubler! & FS fornekter seg ikke :)

Nå er det IKKE jeg som etterlyser noen form for sosialisering på denne måten (selv om jeg sikkert blir med om det passer).. bare så DET er sagt!

-og siden du valgte å legg til litt på innlegget ditt etterpå: Det ene behøver selvfølgelig ikke å utelukke det andre!

Jeg ser jo at det snakkes om to ting samtidig i tråden: Fiskersidenparty 2007 og et generelt ønske om å møtes. Hva dere velger mht Fiskersidenpartyet får dere selvfølgelig velge som dere selv vil - mitt forslag var bare ment som et tillegg som kunne ha et mer eller mindre fast opplegg for de øltørste gjennom hele året. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så gjør det da.

FS's leverpostei på boks - lite smak..men Kidsa jubler! & FS fornekter seg ikke ....Og jeg vil selvfølgelig passe på at de har clausenthaler eller munkholm til Donkers.

Litt mer fiske relatert:

Makrell i tomat.

Munkholm utgår...Calvados er tingen nå.

:)

EDIT: Det har ramlet inn tilbud om soveplass hos Perca, så da slipper jeg å bile . ;)

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tilbudet står fortsatt Blydonkern! :P

Det er jo knallbra at Remy og gjengen planlegger noe større en "bare" en pubtur, men inntill det store partyet (med bingo og greier) blir arrangert så kan vi vel møtes for en liten prat og en ørliten pils..? :) Dere har vel lagt merke til at det alltid arrangeres prøve-OL og prøve-VM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke alle ta på seg varmedress og en helflaske på innelomma og møtes til et realt fylle-slag et sted ved Glommas bredder? Da kan vi fiske lake i samme slengen + at det er mykere å ramle ned på myk snø enn ned på et hardt bargulv (for de som ikke greier å holde seg på beina)

Det er mye morsommere enn å sitte stille og pent på en krakk på en pub, drikke utvannet øl og smile til damer som strengt tatt er modne for gamlehjemmet.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslobor kan ju stråla samman i morgon Lördag på något bra sted? Förslag Grunerlökka. Sud Öst. Bra ställe med mycket fint att titta på om sällskapet blir för tråkigt... :o

Runt 18.00 för de som vill äta något innan man går till krig mot kung Alkohol.

Bara ett förslag alltså.

Passer dessverre ikke for meg lørdag.

;)

Jeg er inbooket til et 40-årslag og har "gyldig" fraværsgrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Hvorfor kan ikke alle ta på seg varmedress og en helflaske på innelomma og møtes til et realt fylle-slag et sted ved Glommas bredder? Da kan vi fiske lake i samme slengen + at det er mykere å ramle ned på myk snø enn ned på et hardt bargulv (for de som ikke greier å holde seg på beina)

Det er mye morsommere enn å sitte stille og pent på en krakk på en pub, drikke utvannet øl og smile til damer som strengt tatt er modne for gamlehjemmet.

:)

God plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke alle ta på seg varmedress og en helflaske på innelomma og møtes til et realt fylle-slag et sted ved Glommas bredder? Da kan vi fiske lake i samme slengen + at det er mykere å ramle ned på myk snø enn ned på et hardt bargulv (for de som ikke greier å holde seg på beina)

Det er mye morsommere enn å sitte stille og pent på en krakk på en pub, drikke utvannet øl og smile til damer som strengt tatt er modne for gamlehjemmet.

:blink:

Dårlig ide.

Myk snø er en ting, vått vann er annen ting.

Fylleslag ved glommas bredder kan få uante følger hvis en ramler uti vannet.

"damer som er strengt tatt modne for gamlehjemmet"...??? Går du på sånne Knokkelloft plasser?

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så negativ? , Bly - dunkeren :blink:
Abelutt ikke negativ jeg :D

Bare tenkte på sikkerheten.

100 fulle kæll ved glommas bredder MÅ bare sette spor til lands og vanns.

Selve forslaget ditt var gull den, bare gær`n årstid.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må først høre med div utesteder før dato bli satt
Er det ikke bedre at vi venter på dette da?

Andre forslag må jo sef få komme til.

:D

Spytt ut folkens, jeg har lansert forslaget om at det ikke nødvendigvis må være i OSLO.

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

kunne vel kanskje tatt party når det er laksefestivalen ved hokksund/drammenselva) med konkurranser osv. bra med campingplasser og muligheter for all slags fiske.... laksefiske/ kort vei til sjø/ fjellfiske... så kunne vi delt inn i div grupper som kan velge hva de vil fiske. så har vi intern konkurannse på div områder for alle .... slik at alle på en måte kan fiske det de vil..så drar vi igang felles hygge på kvelden eller kveldene hvis vi tar en helg....... mener laksefestivalen er rundt mitten av mai. kan sjekke opp mer hvis dette hørtes kult ut for folket :P..... ????

kom på det nå: men hvis vi tok en helg, så kunne vi jo hatt to dager med fisking. dvs at vi må velge forskjellig 2 dager.. dermed dele erfaringer med andre på flere måter kanskje -_- ..... si laksefisking en dag og fjellet en annen -_- og at vi da måtte prestert bra i begge "grenene" for å vinne den interne konken :P alsidighet :P.......kunne hatt en slags poeng skala utifra type fisk eller lingnende .......

hva synes dere ??? ;)

Endret av laxen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.