Gå til innhold
Fiskersiden

KORREKT snelle til vintage leger stenger


toppknot
 Share

Recommended Posts

Gratulerer!

24 britiske riksdaler er en overkommelig penge for denslags selv om det selvsagt tilkommer omtrent tilsvarende i frakt ;-)

Med frakt og tube kommer stanga opp i ca 55 pund.Uansett morsomt med en stang som ingen andre har

og som sannsynligvis har landet endel engelske barber opp gjennom tidene :)

Endret av toppknot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

A passion for angling filmene er geniale! Stilig når de stalker karpe i Redmire, forkledd som fugleskremsel! Intervju med Chris Yates her:

http://www.idler.co.uk/archives/?page_id=64

Virker som om han har skjønt en ting eller to. Tror det er sunt å være litt eksentrisk!

Men jeg heller nok litt mer mot Bob James en Chris Yates utstyrsmessig.

Skulle jeg få kniven på strupen, og måtte velge mellom livet og klassisk Coarse Fishing utstyr kunne jeg tenke meg en Harrison Avon stang og en Allcocks Match Aerial Centrepin. :)

Er det foresteten noen som har sett "Caught in Time" eller lest noen av bøkene til Chris Yates?

Har "Caught in Time" på DVD. Den er omtrent som forventet, i samme stil som "Passion for Angling", men bare karpe (1 suter), vakre bilder og Chris Yates som hovedperson.

Har lest ALLE bøkene til Chris Yates. Jeg regner noen av disse som de beste blant sportfiske-litteraturen. Jeg tror jeg vil starte en tråd omkring dette her på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.