crom Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Hva sier du nå da, Trym? Britney igjen ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoffa Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Jøss - dama kler å være skinna også jo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berkley Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 æsj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FishingBUDDY Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 Skikkelig attention whore nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beerbellybob Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 Tror noen bør ringe Dr. Phil for henne, sørstatstjeiorna har en tendens til å ha et litt kort liv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Hva sier du nå da, Trym? Britney igjen ;-) Hun er fortsatt mer enn helt grei nok! Har uttalt dette mange ganger tidligere: Man bytter ikke drømmedame i tide og utide! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sutermann Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Etter å ha sett bilde av Britney skallet så fikk jeg plutselig lyst på hardkokt egg. Men en rask kikk på ett bilde av Demi Moore (GI Jane) så gikk tankene tilbake til en rå og vakker kvinne igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Hun er fortsatt mer enn helt grei nok! Har uttalt dette mange ganger tidligere: Man bytter ikke drømmedame i tide og utide! Du har vel vikla deg inn i noe du ikke kommer deg ut av Trym, dama ser jo f... ikke ut mer. Nå vet vi hvordan hodebunnen hennes ser ut, og for et par måneder siden fikk vi vite at dama har et form for utslett i "skrævet". Ikke noe som tilsier at dette er en drømmedame gitt - snarere tvert imot. Men hver sin smak selvfølgelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Støtter deg fullt opp Jørgen, og det er utrolig hvor mye ett menneske kan forfalle på knappe to år. Men det har vel aldri vært noen hemlighet at "stjerner og berømte" airbrushes og sminkes i en del timer før hårstylisten tar den siste timen hver dag når de skal ut. Under alt dette er det OFTE ikke så mye å snakke om og normale jenter i feks Norge fremstår som gangske mye mye mye penere enn flesteparten av stjernene uten sminke og påmalt ansikt. Det værste er vel hun Eva Longlia? fra frustrerte fruer, sett henne uten sminke??! DÆNG En gang i tiden forstår vi jo alle hva Trym så i damen, men de siste års bilder har vel ikke akkurat vært av det samme kaliberet som her i 2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Du har vel vikla deg inn i noe du ikke kommer deg ut av Trym, dama ser jo f... ikke ut mer. Nå vet vi hvordan hodebunnen hennes ser ut, og for et par måneder siden fikk vi vite at dama har et form for utslett i "skrævet". Ikke noe som tilsier at dette er en drømmedame gitt - snarere tvert imot. Men hver sin smak selvfølgelig Vel... nå har jeg hatt henne som drømme dame i ganske mange år så det skulle ikke være noe som hindret meg i å si meg enig med deg dersom jeg hadde vært det. Og jeg hadde ikke hatt noen problemer med å "vikle meg ut av" (for å bruke dine ord) mitt stadige tilbakevendene forsvar av Britney. Utslett i "skrævet" storyen bør kildesjekkes før man tar det for en sannhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 No need for words, here's the new shot of Britney in a terrifying wig: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 And still she's way out of your league... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Haha, hun var ikke direkte sexy på det parykk bildet der.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 And still she's way out of your league... Noen trenger å pusse brillene sine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FishingBUDDY Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 HAHAHAH!! Av alle parykk som finnes velger hun DEN!! Stakkars kvinne! Snart ender hun opp død eller noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoika Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 And still she's way out of your league... Hey! Ta deg sammen nå! Nå er det jo du som er way out of her league... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 And still she's way out of your league... Og kjærlighet gjør en blind..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Her er det noen som misforstår min kommentar til Remy. Noe som gjør det hele enda mere morsomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Sannheten er vel at hun faktisk NÅ er mer oppnålig enn ever :puke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Ja. Det var det som var sannheten, og ALIKEVEL way out of YOUR league. hahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggers Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Noen som leser se og hør ukentlig her eller??? Fa.. for en rar tråd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Trenger ikke begrense det til ukentlig lesing lenger Daggers... Se og Hør kommer ut to ganger i uka samt at de nå finnes på nett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sutermann Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Trenger ikke begrense det til ukentlig lesing lenger Daggers... Se og Hør kommer ut to ganger i uka samt at de nå finnes på nett. Nu skremmer de oss litt mr. Enger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Folk med konebankerbart er vel den ivrigste kjøpergruppen av se og hør vil jeg tro, så ingenting overraskende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155595 Ser ut som hun sliter bigtime nå gitt, begynner faktisk å syntes litt synd på jenta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts