Gå til innhold
Fiskersiden

På jakt etter storlanga i Bømlafjorden.


Helge S
 Share

Recommended Posts

Idag var Jan Helge og eg ein tur i Bømlafjorden for å sjå om storlanga ville bite.

Me traff ikkje dei store idag men Jan Helge fekk 3 små på 3, 7 og 10,2 kg. Eg fekk kun to små pigghå.

Været var topp men det var ekstremt sterk straum og 1,5 kg lodd var i minste laget. For dei som har tenkt å prøve havfiske under Vestlandstreffet anbefales det å ta med lodd på 2 kg i tilfelle tilsvarende sterk straum.

Bømlo i bakgrunnen:

200220071929451wDrfBdoye43.jpg?30

Tittelsnes. Utløpet av Ålfjorden:

200220071929453I3entV6IU4H.jpg?18

Stord med Aker Stord til høgre:

20022007192945Glrv8gxt8NxG.jpg?66

Jan Helge med langa på 7 kg:

20022007192945b15jOnf7Lva3.jpg?64

200220071929452W39NJgQ471j.jpg?94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell ikke bare ute i fjorden vi skal bedrive fiske fra båt. Det er jo mange fine plaser der det ikke er like sterk strøm.

:rolleyes: Det stemmer, Richard, rett ut fra hyttene er du i Digernessundet med dybder på 150-287m. Der er det som regel nok med 0.5-1 kg, med stor lange,brosme og muligheter for skater av ymse slag er det ein plass som vil bli fiska under treffet. Kim Andre, du kan få låna kraftigt nok utstyr hos oss om det trengst, skjønna du skal prøva det tyngste fisket, du er jo bygd for dette fisket.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine langer dåke tok vel.

Eg var sørover i fjorden vel tre timar på søndag-formidag Helge, to små pinglelanger på 2,7 og 4,2kg.

Var borti nåkå stort ein gong, men nei.

Var dåke på Titlesnesflu i dag?

Høyrt at tyskeren fekk den store langa ved Kjekseskallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Kim Andre, du kan få låna kraftigt nok utstyr hos oss om det trengst, skjønna du skal prøva det tyngste fisket, du er jo bygd for dette fisket.... :P

PØ!. :rolleyes: ................................. er bygd for håkjerring jeg! :P:P

takker for lån av stang. er gjerne med utpå etter storfisken

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.