Gå til innhold
Fiskersiden

På jakt etter storlanga i Bømlafjorden.


Helge S
 Share

Recommended Posts

Bare vent til treffet, Helge, da tar vi de store langene, 40 kilo + ;)

Jeg hadde vært rimelig fornøyd med en ¨liten¨på rundt 10 kg jeg da!!!!!

En plass-den skal vi slåss om på festen 2.mars. Til din fordel er jeg da sannsynligvis nettopp kommet meg av senga etter et besøk på kirurgisk. På den annen side holder nok jeg meg edru..... :lol:

Kirurgisk?? plastisk operasjon av noe slag??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plass-den skal vi slåss om på festen 2.mars. Til din fordel er jeg da sannsynligvis nettopp kommet meg av senga etter et besøk på kirurgisk. På den annen side holder nok jeg meg edru..... ;)

Hahaha, tror du det er en fordel å være edru? Da er jo smerteterskelen lav som fy. Jeg tenker jeg klarer å overbevise deg om plassens rettmessige eier bare ved å knipse deg litt på stingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært sjelden at svartskate blir lokalisert og fanget men flere og flere skal vist vete hvor den finnes :lol:

På tide at me får se ett bilde av en fanget eksemplar på FS etterhvert!! :P

Kem det nå måte være, sier ikke mere jeg!! :lol:

:P Eg veit kva du tenker på Joost .Eg filma Svartskaten som me fekk på lina i sumar,men eg får ikkje den lagt ut på nettet.Det var ein fin skapning på 12-15 kg som fekk symja videre .Me får kanskje helsa på ho under Treffet til våren.Eg hugsar plassen,men det er lurt å settja skata ut att skulle me få ho på.Dei er nokre løyndomsfulle skapningar .For info søk på www.fiskeri.no

Her står det noko om Svartskata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Eg veit kva du tenker på Joost .Eg filma Svartskaten som me fekk på lina i sumar,men eg får ikkje den lagt ut på nettet.Det var ein fin skapning på 12-15 kg som fekk symja videre .Me får kanskje helsa på ho under Treffet til våren.Eg hugsar plassen,men det er lurt å settja skata ut att skulle me få ho på.Dei er nokre løyndomsfulle skapningar .For info søk på www.fiskeri.no

Her står det noko om Svartskata.

Nokon må hjelpe denne mannen med å få filmen på nett! Eg vil sjå :lol: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.