Gå til innhold
Fiskersiden

Lang ventetid på lagerførte varer hos skitt fiske?


øysteiin
 Share

Recommended Posts

Var innom de for en uke siden og kjøpte noe tjafs, de fortalte at de hadde jobbet døgne rundt de siste mnd med den nye nettbutikken samtidig som utvidelse og drift av den gamle. Skifting av systemer på nettet med alle produkter osv var vist en stor jobb. Ikke vet jeg , er ingen nett guru. De regnet med at butikken skulle være komplett med alle varer samt nettbutikken til 1 april. Det er vel derfor det har vært litt tregt samt rotete i butikken. Er forøvrig kjempe happy for at vi har butikker som skittfiske, gero, baardsen og avkroken i norge, hadde blidt kjedelig på nett uten dem.

Rikky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittfiske hadde vel fått et tilbud om å overta restlageret av mustad stenger, så det tyder vel på at satsingen er over. Og det før de egentelig var i gang......

:D

Jeg la ut en "etterlysning" i fjor vår, når jeg fortsatt hadde butikk. Syntes Mustad var for trege med å ta kontakt/sende ut kataloger.

Dagen etterpå ringte en selger som hadde sett dette på fiskersiden, han sendte en katalog og skulle ta turen innom for å forhandle priser o.l.

Etter dette hørte jeg ALDRI noe fra Mustad.

Om de har gjort det samme med mange andre, så er det ikke rart at de sliter me å komme inn på markedet.

I tillegg var prisene til butikker i utgangspunktet ikke noe å rope hurra for.

Har nå hørt at de har overtatt agenturet på Pfluger og Shakespeare i Norge.

Kanskje de fant ut at Exori ikke var noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har Shakespeare nå kjøpt opp Penn...........

På nettsidene har Mustad lovet å skaffe 100% av Shakespeare sitt sortiment, og da regner jeg med at det gjelder alt av havfiskestenger, surfstenger og meitestenger også. Så gjenstår det å se om de klarer å holde det de lover. :D

Sitat fra nettsiden: Mustad ønsker å satse 100 % på Shakespeare og kommer til å tilgjengeliggjøre hele deres sortiment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.