Gå til innhold
Fiskersiden

Lang ventetid på lagerførte varer hos skitt fiske?


øysteiin
 Share

Recommended Posts

Enig med Brutus ja. Har de varen på lager bør den gå fra lager derpå er nå min mening.

Men slik er det når vi handler på nett.

Har ihvertfall merket det er stor forskjell mellom de norske leverandørene på utstyr og ledetid

Får heller ikke kontakt via mail, får nok ringe dem ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom butikken i Sandefjord en liten tur i går. De holder på med å oppgradere et eller annet datatjafs - muligens lagerstyringssystem/betalingssystem e.l. De skal oppgradere butikken også. Det var litt rotete der nå :blink: Har dessuten akkurat hatt vareopptelling. Blir visst nye nettsider og. Kan jo være en forklaring på hvorfor det går litt trått der nå.

Ellers fikk jeg meg noe utstyr til god pris siden jeg var dagens eneste kunde (var egentlig stengt) ;) Hyggelige folk ihvertfall.

-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte meg en ny stang hos Skitt Fiske på mandags kvleden den 19feb.

Og her er post omløpet på den.

20.02.07 14.43 INNLEVERT POSTKONTOR 3205 SANDEFJORD

21.02.07 14.40 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

21.02.07 21.24 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO

Venter nå i spenning på at den skal dukke opp på det lokale postkontoret.

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene gangen jeg handla fra Skitt Fiske, tok det tre dager før stang og snelle var på postkontoret i Fyresdal.

Var innom Skitt Fiske i Sandefjord på fredag, og som Hansemann sier - det var litt rotete der. Fikk forresten vite at Skitt Fiske legger opp ny nettbutikk, så det er kanskje grunnen til at det tar litt tid før sakene deres kommer. :)

Skitt Fiske skal forresten satse på kystmeite og surf fremover, så jeg gleder meg til de begynner å få inn litt saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk utstyret mitt rimelig raskt den gangen eg bestilte fra skitt fiske så ikke noe å klage der.

Bestilte nå snelle fra flyfishing-adventure.no forrige fredag og har enda ikke fått snellen men mistenker at det er posten som er treig rett og slett. Er flere pakker som eg har bestilt i det siste som de (posten) har vært veldig treige med. :D

Vi ha snellen min så eg kan komme meg ut og fiske før regnet kommer tilbake. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic littegran: Var oppe på Skittfiske en tur for ikke så lenge siden, og de sa at Mustad skulle kutte ut kystmeite avdelingen sin. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Stemmer det, Mustad legger ned kystmeitesatsinga i Norge (etter 1 sesong), de forbanna feige jævlene !

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Fordømt da, skal det kun satse i UK nå da. Betyr dette at f.eks Baardsen slutter helt med dette sortimentet fra Mustad, eller blir det snakk om import fra UK?

Eg var i kontakt med Baardsen for eit par veker tilbake. Han sa at det vil verte "endringar" i Mustad sitt sortiment i Noreg. Eg tolka svaret dit at det i skrivande stund er uavklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic littegran: Var oppe på Skittfiske en tur for ikke så lenge siden, og de sa at Mustad skulle kutte ut kystmeite avdelingen sin. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Skittfiske hadde vel fått et tilbud om å overta restlageret av mustad stenger, så det tyder vel på at satsingen er over. Og det før de egentelig var i gang......

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom skitt fiske sammen m Lasse fredag.

Stemmer at det blir litt kystmeite utstyr der fermover.

De utvider butikken,derfor litt tregt.

Nordlendingen var som vanlig i perlehumør :D

Lasse fikk ny toppring med på kjøpet.

Fikk med meg noen prøver forrige gang jeg var innom å handlet også.

Har bare gode erfaringer med skitt fiske.

En lettelse å få mere utvalg for innehaver,samt at jeg slipper prisene hos villmark i Larvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med Mustad. Jeg har inntrykket at de sleit med å få innpass i butikkene rundt i Norge. Mange butikker sa de skulle ta inn litt utstyr senere, men jeg ser jo aldri noe til de, bortsett fra noen Mustad buffer beads i en butikk i Trondheim en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.