Gå til innhold
Fiskersiden

I helga bare MÅ jeg på fisketur!


kjs
 Share

Recommended Posts

Jeg har vært småsyk, og enten været eller andre ting (f.eks. syke barn) har satt en stopper for opptil flere konkrete planer om fisketurer i den senere tid[ :) ] Kjenner at fiskefeberen river og sliter i kroppen - i løpet av helga bare MÅ jeg prøve å komme meg ut, tror jeg!

Været ser ikke ut til å bli så aller verst i morgen - nokså vindstille og delvis klarvær - litt kaldt da, men bare jeg kler meg skikkelig, så[ :D ]...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av kjs

Jeg har vært småsyk, og enten været eller andre ting (f.eks. syke barn) har satt en stopper for opptil flere konkrete planer om fisketurer i den senere tid[ :) ] Kjenner at fiskefeberen river og sliter i kroppen - i løpet av helga bare MÅ jeg prøve å komme meg ut, tror jeg!

Kjenner den følelsen. [ :D ]

Jeg skulle ut på onsdag, men guttungen trengte sjåfør.

Da angret jeg på at jeg ikke dro ut på tirsdagen. Sånn skjer.

Får se hva helga bringer. Det er jo 3 kvelder og 2 dager å ta av så noe må jeg jo få til.

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måten. Forrige helg hadde jeg spillejobb både fredag og Lørdag. Blir litt loff i pedalene av sånt.

I dag har det snødd litt, men jeg er bestemt på å få tatt en tur denne helga. Blir så alt for tidlig mørkt nå.. må opp tidlig.. har noe pliktgreie som innvolverer rødvin i kveld.

Dessuten spiller en kjenning konsert i kveld.. Dilemma.

Vårt nyeste fiskerside-medlem; Parashurama, skal utover til hytta i kveld.. Snakket litt om å sette ut båten.. Dobbelt dilemma.

Aarrggh. Grr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av kjs

Kjenner at fiskefeberen river og sliter i kroppen - i løpet av helga bare MÅ jeg prøve å komme meg ut, tror jeg!

Jeg oxå! [ :) ] Skal ut 0700 imorgen - lørdag - med nye tackle og ferskt agn. Har stående bestilling på piggvar over kilo-streken. Gleder meg som en liten unge!!! [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Jørgen fra meg også - har selv brukket beinet en gang, og det var ikke morsomt[ :) ]

Kom meg ut en liten tur i går kveld - et par timers lakefiske i mørket gav 4 stk små laker, men det var også alt. Det var kaldt, stille og stjerneklart og ringene på stanga frøs til etterhvert, men alt i alt var den en fin tur... Fiskefeberen har slett ikke gitt seg, så jeg får se om det kan bli en liten tur i kveld også, men først er det imidlertid barnebursdag [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.