Gå til innhold
Fiskersiden

GRIZZLY vs MARIESTADPULKAN


Gjest Team Roksvoll
 Share

Recommended Posts

Gjest froesak

Hvilken av disse to planerboardene anbefaler dere : Grizzly eller mariestadpulken Ser larvik fiskesport har begge typene men grizzly`n er 700 kr dyrere for 2 stk. De ser ganske like ut bortsett fra litt større kjøl på grizzly`n.

Skal bare kjøre med 2 woblere på hver. og ca 20-25 m til siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av disse to planerboardene anbefaler dere : Grizzly eller mariestadpulken Ser larvik fiskesport har begge typene men grizzly`n er 700 kr dyrere for 2 stk. De ser ganske like ut bortsett fra litt større kjøl på grizzly`n.

Skal bare kjøre med 2 woblere på hver. og ca 20-25 m til siden.

Sjekk ut siste linken til TeamBambus her. Da ser du hvordan du modifiserer mariestadpulken til

å trekke MYE bedre.

http://forum.trollingfiske.org/viewtopic.php?t=38

Har kjørt med mariestadpulken eller UNIK som den opprinnelig heter i 6-7 år og har ikke NOE å utsette på den.

Så personlig mener jeg at en ikke trenger annen fjøl

Endret av dacron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trolle36

Hvilken av disse to planerboardene anbefaler dere : Grizzly eller mariestadpulken Ser larvik fiskesport har begge typene men grizzly`n er 700 kr dyrere for 2 stk. De ser ganske like ut bortsett fra litt større kjøl på grizzly`n.

Skal bare kjøre med 2 woblere på hver. og ca 20-25 m til siden.

bruker mariestadpulken jeg, fungerer til all fiske jeg har gjort......gjeddefiske på Steinsfjorden med 22 cm wobblere går uten problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trolle36

Ok. Takker. Da går jeg for den som heter Unik/mariestadpulken. Den larvik fiskesport har er grå men da kan jeg jo lakkere den i en fancy farge selv....

få på en skikkelig synlig farge og kjøp sykkelflagg hos biltema og sett på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froesak

få på en skikkelig synlig farge og kjøp sykkelflagg hos biltema og sett på dem :)

Gikk for de som larvik fiskesport har som heter unik (mariestadpulken) lakkerte dem med en spraylakk (quick) som heter flammerød fluoriserende den ble så knæsj att det nesten er vondt og se på dem he he så da skulle de være godt synlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trolle36

Gikk for de som larvik fiskesport har som heter unik (mariestadpulken) lakkerte dem med en spraylakk (quick) som heter flammerød fluoriserende den ble så knæsj att det nesten er vondt og se på dem he he så da skulle de være godt synlige.

spørs om jeg må bruke solbriller når du kommer oppover da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froesak

blir ikke gammel den nå, tror jeg hadde min siste lakatur den 1. april, begynte å løsne fra land og veldig ujevn tykkelse.

får bare tro Mjøsa stiger litt snart så, da er det gjort :)

Var på øyerfjellet og det var mye snø der så det er nok noe vann i vente når det kommer ned i lågen.

går jaggu fort til det er i gang igjen nå så da får vi håpe på en spennende sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.