abbor Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Det er helt klart teoretisk mulig å knekke ei beastmasterstang, men ikke sannsynlig under vanlig fiske. Har fått et par rå demoer i butikk. Første var at ekspeditøren tok tak i tuppen på stanga og ba meg spenne opp stanga allt jeg klarte. Dette var ei 20-60g stang og jeg er en stor kar, så ekspeditøren fikk prøvd seg men stanga holdt. I en annen butikk tok de og formet tuppen på ei av de mykere stengene som krøllen på ei griserumpe og stanga holdt. Har nå 3 Beastmastere, de absolutt råeste stengene jeg har vært borti når det gjelder styrke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Heggelund Posted August 23, 2021 Report Share Posted August 23, 2021 (edited) Noen som har toppdelen til denne? Shimano Technium DF Ax 270?? Edited August 23, 2021 by Tomas Heggelund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts