Gå til innhold
Fiskersiden

Spesialen svikter aldri.


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du eller skal du ikke til Sverige, Åsmund? :)

Åkei da, du er kul og hipp og alt sånt. Skal vise deg ørrettrikset på Skogsen til neste år jeg. Bare skaff meg no karpe til helgen du. Hvis ikke tror jeg ikke det blir vrient å få Micke med på en relativt heftig brilleharselas...

Det er ikke så enkelt som det ser ut å få så stor ørret i Skogseid, at Jan traff innertier på denne turen må muligens tilskrives en liten porsjon flaks (intet negativt om dine evner som sportsfisker Jan, jeg vet du er geni der). Mange har fisket myyye etter ørreten der og ikke bikket to kilo(noen har til og med fisket mye etter røya der og ikke bikket to kilo :D) , så dere traff blink med dagen. Kanskje like greit at Lars Ivar måtte mase så lenge?

wizard of oz; DUSTESVAR!

står ikke der-så hva er persen?

Rolig nå da. Det står temmelig tydelig der at gamlepersen var lusne 1,2 kilo.

Mvh Oz

Endret av Oz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta! Hvor mange timer etter storørreten har du på Skogseid, Jan... :D

Grattis til dere begge, virkelig flotte fisker, til neste år MÅ jeg bare prøve igjen!

Tja tok vel ca 1.5min effektiv fisketid å få den første så skal ikke klage :) Men regner med at det blir et par timer/uker før noe sånt biter på igjen.

Endret av Rønsingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Er ny på forumet og benytter anledningen til å spørre om det er muligheter for å treffe på disse ørretene fra båt nå på høsten også. Bor på østlandet og skal en tur vestover neste uke. Hadde en flott opplevelse i fjor vår med ørret på 3,8 kg i vannet.

Muligheten er vel tilstede, men beste perioden er nok perioden mai til august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.