Gå til innhold
Fiskersiden

3 små Rovfiskere på tur


ThorEH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

First : thanks!

Secondly : bullshit ! All that distance casting got me a 11kg halibut ! If it hadn't been for the course with Century I wouldt have casted far enought to catch that fish yesterday! So that should prove your point, in another thread, wrong. Dead wrong actually

don't think so unless you hit 200M with a baited rig? or your 130M pb with a 3 hook flapper.

I've never doubted the skills you learnt on the course made you a better caster tho.

I'll eat My words if You catch a monster each week for the next 3 weeks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grei ting å huske på er at man lærer seg hverandres kameraer å kjenne, men er man i tvil er det stort sett bare å sette det på auto. Blir sjelden halvgæærnt da. Ellers kudos til KIS for gutsa landing av fisken uten hansker, men med kamerautstyr til kanskje 40-50 lapper hengende rundt halsen. Et lite tryn der så hadde kanskje både kameraer og fisk gått tapt, og DA kunne denne tråden blitt temmelig underholdende, dog også noe intern. Kanskje ikke så dumt å pakke ned et par med kraftige arbeidshansker når man skal på tur? Er jo ellers greit om man skal dra løs et bånnapp også da.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraene fikk jeg plassert på kaien før jeg hoppet nedenfor, sååå stor var den icke :o

Arbeidshansker hadde vært greit ja. Uansett føler jeg meg sikker på å få være med flere ganger når Thor skal lande fisk ;)

Det var foprøvrig ikke noe i veien med Arils håving heller, men håven var for liten og kort mtp fisken bare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det Cato prater om: kamerautstyr til 40-50 lapper???

det aner vi ikke ;) KIS har vel antydet 30 lapper i ett innlegg... noe som vel er mer sannheten :D

Takker for gratulasjoner forresten, jeg er omtrent sprekkeferdig her jeg sitter !

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.