Gå til innhold
Fiskersiden

3 små Rovfiskere på tur


ThorEH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

A fish with a hard on never got in the way of My dinner. There would be a close season on cod around easter if it was that important.

I think he just put it back for the good Karma... someone wants a Century or Zziplex for xmas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å stikke hender inn i kjeften på ei kveite...?

Gjorde det med den ene kveita mi (1,3kg), og røska av ei skikkelig hudfille på tommelen. Fytterakker'n som det blødde, og saltvannets nærvær gjorde heller ikke saken bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævenhansteike!!

Ser at kastekurset kastet av seg med umiddelbar virkning. Fantastisk fisk - grattis med den.

Men å stikke hender inn i kjeften på ei kveite...? Har du bilde av hendene, ser vi gjerne dem.

Her legger vi smålige hensyn til side når storfisken skal landes, selv om jeg vel egentlig burde "mistet" den halvveis- det hadde jeg nok fått høre :blink:

Tok et par bilder av hendene, skal se om jeg får lagt ut et :) men var igrunn ikke så ille som man kunne tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn it, den var drøy. Grattis med den Thor! Og fin skarphet på bildene dine, var det tamron vidvinkel? (Beklager fotonerdespørsmål i så drøy fangstrapport)

Jepp, Tamron 11-18... men KIS (den amatøren) tukla med kamera og satt det på auto ( jeg hadde det på blenderprioritering), så det bli litt lite dybde. Men han skal ha for innsatsen :lol:

First let Me say Congrats on a super fish!

Secondly... all that distance casting must have damaged your brains. That fish had "EAT ME" written all over it!

First : thanks!

Secondly : bullshit ! All that distance casting got me a 11kg halibut ! If it hadn't been for the course with Century I wouldt have casted far enought to catch that fish yesterday! So that should prove your point, in another thread, wrong. Dead wrong actually

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Tamron 11-18... men KIS (den amatøren) tukla med kamera og satt det på auto ( jeg hadde det på blenderprioritering), så det bli litt lite dybde. Men han skal ha for innsatsen

ØYH- litt småstressa, med eget kamera rundt halsen fisker jeg frems thors kamera(som er ukjent for meg, ikke prøvd det før) fordi han absolutt skal ha bilder på sitt kamera-greit nok. Registrerer kjappt at det står på en eller annen innstilling og vrir denne til auto siden forholdene er greie mtp lys og jeg ikke kan riskere å knipse bilder med f.eks lav lukker i denne situasjonen. Knipser så bilder med begge kameraene frem til jeg hopper uti sjøen og håndlander 11kg`s kveita via kjeften. Så får jeg "amatør" slengt i trynet etterpå.

MAKAN :lol::) :)

PS: Håper bildene på mitt kamera er bra da, har ikke sett på de enda ;) men de kommer før CL finalen ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Tamron 11-18... men KIS (den amatøren) tukla med kamera og satt det på auto ( jeg hadde det på blenderprioritering), så det bli litt lite dybde. Men han skal ha for innsatsen

ØYH- litt småstressa, med eget kamera rundt halsen fisker jeg frems thors kamera(som er ukjent for meg, ikke prøvd det før) fordi han absolutt skal ha bilder på sitt kamera-greit nok. Registrerer kjappt at det står på en eller annen innstilling og vrir denne til auto siden forholdene er greie mtp lys og jeg ikke kan riskere å knipse bilder med f.eks lav lukker i denne situasjonen. Knipser så bilder med begge kameraene frem til jeg hopper uti sjøen og håndlander 11kg`s kveita via kjeften. Så får jeg "amatør" slengt i trynet etterpå.

MAKAN :) :) ;)

PS: Håper bildene på mitt kamera er bra da, har ikke sett på de enda ;) men de kommer før CL finalen ikveld!

ØYH igjen, du spurte jo, og jeg sa at det det kom "automatisk".

Men bildene ble helt OK de :lol: Så "no harm done"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.