Gå til innhold
Fiskersiden

Bilete av ein laksefiskar


MollyMus
 Share

Recommended Posts

Heisann!

Eg er på jakt etter eit bilete av ein laksefiskar og lurar på om nokon her inne kanskje kan hjelpe meg.

Bilete er til ein brosjyre om Holtålen, og difor er eg fortrinnsvis på jakt etter eit bilete frå Gaula. Det skal brukast som stemmningsbilete, så stikkorda her er: laksefiskar - stemning - natur. Nokon her som har tatt eit bilete som kjem inn under stikkorda, eller kjenner nokon som kan ha eit liknande?

Vibeke

Endret av MollyMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg har masse bilder, men ikke akkurat stemningsbilder. Skulle jo være med litt natur og stemning også.

Må nok lenger opp i dalen da, for å finne litt finere natur. Ørderskog og laks og golde elveører ikke bra.

Men det må da være noen som har noen flotte stemningsbilder fra de øvre deler ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker eit bilete av ein som fiskar, eller ein som fiskar kor ein ser litt svung i snøret. Eventuelt ein som held ein laks, men helst ikkje av den tradisjonelle typen. Men er open for forslag her òg om det er eit godt bilete som kjem inn under stikkorda.

Betaling er aktuelt.

Mailen min er forresten vibeke ætt punsj.no

Endret av MollyMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker eit bilete av ein som fiskar, eller ein som fiskar kor ein ser litt svung i snøret. Eventuelt ein som held ein laks, men helst ikkje av den tradisjonelle typen. Men er open for forslag her òg om det er eit godt bilete som kjem inn under stikkorda.

Betaling er aktuelt.

Mailen min er forresten vibeke ætt punsj.no

her finner du sikkert det du leter etter!

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker eit bilete av ein som fiskar, eller ein som fiskar kor ein ser litt svung i snøret. Eventuelt ein som held ein laks, men helst ikkje av den tradisjonelle typen. Men er open for forslag her òg om det er eit godt bilete som kjem inn under stikkorda.

Betaling er aktuelt.

Mailen min er forresten vibeke ætt punsj.no

Agree!

Har sett nok laks som henger i en taustump...

Personlig likte jeg veldig godt bildene som "Elvene rundt Trondheimsfjorden" brukte på flyeren sin som fulgte med siste Alt om fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca 300bilder fra Gaula over Singsås på maskinen..... bla stemningsbilder, bilder av fluefiske, kjøring av fisk, landing av fisk, posering med fisk, bilder av elva mm ^_^

Jeg skal sende deg noen bilder senere idag(etter jobb) så kan du kikke litt og komme med tilbakemeldinger.

Det hadde vert kjempeflott!

Tusen Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.