Gå til innhold
Fiskersiden

Treff Fossåa og omegn


Recommended Posts

Har fått spørsmål om jeg kan arangere ett treff i fossåa .Og det hadde jo hvert hyggerlig det

kan sette opp ett lagmans telt på tomta nede ved elva og fixe en tønne grill :) så kan man jo prøve og ta opp den store buken /gjedda/gullbust osv Må eventuelt finne en dato om det er intresse for dette .det kan da prøves i utløpet på fossåa eller oppi elva etter ørreten mye muligheter og vi er jo fler som er kjent oppi her så guiding er jo ingen problem så er det folk som er int så fixser jeg ett treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG er med!!! helt supert :) høres veldig bra ut.. skulle jo ha kommi meg opp sammen med deg før link, men har dessverre ikke blitt noe av enda, så dette høres topp ut..!!

Å bare for å nevne det var jeg i en liten bekk i Fetsund igår som jeg aldri har vært før faktisk, :) og der fikk jeg to kjempe-pene ørreter på 400 og 600 gram!! :) Så dit blir det flere turer ja..Fossåa er vel iallfall dobbelt så stor så det er ikke store bekken.hehe..

Får prøve litt til, men til nå har jeg ikke fått til å legge ut bilder, men håper det kjem! :P

Have a nice day folkenz! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG er med!!! helt supert :) høres veldig bra ut.. skulle jo ha kommi meg opp sammen med deg før link, men har dessverre ikke blitt noe av enda, så dette høres topp ut..!!

Å bare for å nevne det var jeg i en liten bekk i Fetsund igår som jeg aldri har vært før faktisk, :) og der fikk jeg to kjempe-pene ørreter på 400 og 600 gram!! :) Så dit blir det flere turer ja..Fossåa er vel iallfall dobbelt så stor så det er ikke store bekken.hehe..

Får prøve litt til, men til nå har jeg ikke fått til å legge ut bilder, men håper det kjem! :P

Have a nice day folkenz! B)

regner med det er bekken over demningen du har hvert i og tatt ørreter :P og den er ikke brei nei he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med det er bekken over demningen du har hvert i og tatt ørreter :D og den er ikke brei nei he he

hehe, det stemmer ja :) jæ... fint der.. ganske så grei størrelse på de ørretene.. en kompis har fått en på 1,2kg der for noen år siden..så det er ikke ille i LITEN bekk syns jeg. hehe :):D

Men håper på treff på Fossåa snart da ;)

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he nå er den over sine bredder men det er jo bra for da kommer det mye fisk opp :) blir ikke enda først nå er det ørret fiske mandag /tirsdag .Håkjerring trondhjemsfjorden onsdag. havfiske titran torsdag fredag lørdag må bli etter dette skal finne en dato når jeg er tilbake :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he nå er den over sine bredder men det er jo bra for da kommer det mye fisk opp :) blir ikke enda først nå er det ørret fiske mandag /tirsdag .Håkjerring trondhjemsfjorden onsdag. havfiske titran torsdag fredag lørdag må bli etter dette skal finne en dato når jeg er tilbake :D

Heheh! jess.. jammen en aktiv mann du ja! men den er nais! skittt fiske :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Heihei godfolk! så var det meg igjen da.. Bare luerer på om det blir noe av dette engang jeg... har jo skjært seg da link har invited me opp.. men jeg er veldig klar for treff der!

Da jeg for tiden ikke har lappen (gikk litt for fort i svinga..ehhe) så blir det mest fisking her i Fetsund (glomma/delta/Øyeren + noen småvann) Da jeg ikke har noen særlige fiskekompiser HER..de som er med engang i blandt er f.eks mer int i en øl! Hehh.. Hadde blitt veldig takknemlig om noen av dere litt mer erfarne her, som er endel på Øyeren og glomma ville ha med meg engang..!! Kunnskaper om natur-resservatert har jeg masse av. kjent som få der.. , men værre med fisken..

Er å fisker MYE her, men syns jeg bare får mindre og mindre fisk...Ser det vaker som f... i elva og plasker massivt..er vel gjedda som jager laue mye.. . Men får jeg no..NEH!

:wacko::( (Uff stakas meg.. :P ) seff får jegfisk, men i folhold til timer er det blandt norgest laveste prosent-nivå vil jegtru..haha.

jeg er med overalt.. ikke bare Fetsund seff!... åyåy.. litt off topic men.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal i området ditt før til høsten,men tur skal det bli :wacko:

Du kan jo også søke på nsb.no etter billig bilett,så kan du komme en tur ?

Siden jeg er dypt relgiøs og ikke drikker syndens vann,så blir det litt høytlesning fra bibelen før sengetid senest klokken 2130. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal i området ditt før til høsten,men tur skal det bli :)

Du kan jo også søke på nsb.no etter billig bilett,så kan du komme en tur ?

Siden jeg er dypt relgiøs og ikke drikker syndens vann,så blir det litt høytlesning fra bibelen før sengetid senest klokken 2130. :D

HAHAHA! ja men det høres jo perfekt ut.. midt i blinken for meg! :) gir lyd fra meg.. men har ikke nett hjemme nå, før jeg får betalt Nextgentel driten.. :) så er itte på like ofte akkurat nu da.. heh.. kanskje like greit :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Isfisketreff da? Vil tippe plassen der Fossåa renner ut i Glomma er en skikkelig hot-spot!

He he det er det ja bare og si fra om du vil ned en tur. Treff er vell ingen vits.men om det er noen som vil teste så er det jo bare og si fra så skal jeg guide jeg

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isfisketreff da? Vil tippe plassen der Fossåa renner ut i Glomma er en skikkelig hot-spot!

Fossdammen mener du?

:)

Tatt mye fin fisk der opp gjennom årene, men det har stort sett vært sommerstid. Vet at det går endel fin lake ved utløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.