Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan tilbake til IE6?


Milo
 Share

Recommended Posts

her finner du IE6.

Last den ned (altså lagre .exe dokumentet til disk... ikke kjør)

Kast ut IE7

Kjør IE6.exe filen.

(kan være en fordel å laste ned FireFox eller noe slikt ved siden av... slik at dersom dette tryner så har du en nettleser som funker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er problemet lokalisert mellom tastatur og stol....

Jeg har loset en over telefon til å gjøre akkurat dette og fått det til uten tryning.

Meeen man kan ikke ta høyde for den menneskelige faktoren.

I mitt tilfelle er nok den menneskelige faktoren så godt som utelukket, da jeg datamessig sett er mer på linje med en sjimpanse som har downs, alzheimer og et snev av trangsynthet. :lol: Meen, jeg har fått tilbake det gamle IE6- oppsettet stort sett slik det var. Eneste er at jeg har trøbbel på siden til Fiskekompaniet.com.

Får ikke opp produktene. Oppsettet der er med flere subkategorier, hvor jeg ikke får opp den siste, selve produktene.

Edit. Samme poblemet på popuptackle.com. Noen som vet?

Endret av Milo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle er nok den menneskelige faktoren så godt som utelukket, da jeg datamessig sett er mer på linje med en sjimpanse som har downs, alzheimer og et snev av trangsynthet. :D Meen, jeg har fått tilbake det gamle IE6- oppsettet stort sett slik det var. Eneste er at jeg har trøbbel på siden til Fiskekompaniet.com.

Får ikke opp produktene. Oppsettet der er med flere subkategorier, hvor jeg ikke får opp den siste, selve produktene.

Edit. Samme poblemet på popuptackle.com. Noen som vet?

Prøv dette :

Verktøy

Alternativer for internett

Personvern

Avansert

Overstyr automatisk håndtering av informasjonskapsler

(da skal det stå godta på begge de under som jeg ikke husker i hodet nå.... tror det er noe med førsteparts og tredjeparts et eller annet...)

Restart IE og prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.