Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt innkjøp av baits


Recommended Posts

Må bare vise fram våre nye "babies"..

Betenogdiverse005.jpg

2 forskjellige hansker som skal prøves.. Lindy som de fleste her har hørt om og SeaGrip som brukes til Barracuda, hai og gjeddefiske... :)

TRYM: Nederst til venstre har vi Smuttly Dog Carp... Er'n ikke fiiiin? :)

Øverst til høyre: Phantom original size..

Neste: Cobb's Crazy Shad Magnum 210 gram

Så er det 2 Smuttly Dog.... :)

Endret av Svein-André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke.. Jeg har kjøpt fra Sverige.. SeaGrip fra Attitudebaits og Lindy fra Lundgrens

hvorfor det må være så innmari knalle farger på de vet jeg ikke... Hadde ikke gjort meg noe om de var svarte... Eller kamo.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen butikker i Osloområdet som har slike hansker? vil gjerne prøve de på før jeg kjøper. og en annen ting - hvorfor må de være i så knalle farger? De blir jo med på bildet og drar oppmerksomheten bort fra fisken :)

ingen som har slike hansker i Norge som jeg vet, men arbeidshansker er sikkert til hjelp.

Men der er viktig å huske at man mister noe av fölelsen når man tar gjeddgreppet.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare vise fram våre nye "babies"..

Betenogdiverse005.jpg

2 forskjellige hansker som skal prøves.. Lindy som de fleste her har hørt om og SeaGrip som brukes til Barracuda, hai og gjeddefiske... :blush:

TRYM: Nederst til venstre har vi Smuttly Dog Carp... Er'n ikke fiiiin? :wub:

Øverst til høyre: Phantom original size..

Neste: Cobb's Crazy Shad Magnum 210 gram

Så er det 2 Smuttly Dog.... :P

mye bra beten du har handlet og hanskene er gull.

Men når det gjelder fargevalget på cobb's shad , er det erfaringen som gjør at du velger en slik skarp farge og i hvilket vann er den siktet på. Jeg kvier meg får å ha slike skarpe farger i boksen, men kan være at jeg bør endre litt på den tankegangen................. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen på Cobbs'en er bevisst ja... Er et spesielt vann her i nærheten som det er helt klart vann i... Gjedda der er av en eller annen grunn helt psycho på den fargen... Vi får se om denne leverer.. Er vel ikke mitt siste baits i boksen tenker jeg! Hehe! Nå venter jeg på neste helg!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du large hanske, Alessandro.. :) Blir bare en landings-hanske for min del og.. Jeg er en fegis med stor gjedde... :) Har handlet flere beten idag, så bilde kommer bare jeg har dusja av meg svetten her.. Varmt og godt nå gitt..! Perfekt.........om man hadde hatt fri! Skyer til helgen håper vi på.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre nye beten...

:D Måtte ha en Bulldawg før helga...

Ny stang ble det og, men....

:) St.Croix 6'9" opptil 230 gram kastevekt.

Vilke snygga beten vad?

Betenogdiverse010.jpg

Mobilen er forresten 106,4 mm lang..............

:excl:

-Svein-André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke noe problem med skarpe gjeller, men pass deg for tennene. Neppe den enkleste fisken å lande med gjellegrepet, de klikker totalt første gang de kommer opp i overflata, så regn med noen runder der om fisken er stor. En klepp eller flying gaff i underkjeven er like greit. Mindre fisk tailes lett med en støttende hånd under kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som abselutt ikke tørr å ta i gjedda...slutt å fisk etter`n :lol:

Fra spøk til revolver...sjekk med Uni-vern de har hansker til alle formål .

Selv har jeg slutta med hansker.de skader bare fisken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader fisken? Trodde det var målet ditt jeg? *ler*

Så deg forresten med den femi-stanga her en dag.. hehe! Ble tatt på fersken der ja.......

femi? hva/når/hvor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.