Gå til innhold
Fiskersiden

Fluoriserende tuberør


abbor
 Share

Recommended Posts

Det er FITS, ja - og koster nok deretter. Vet mange som ikke liker de vanlige FITS-tubene fordi de synes de er for myke - hår fått noen nye nå som jeg skal teste ut som virker vesentlig stivere. Litt usikker på hvilke butikker som kjører FITS om dagen, da mange velger ta inn alternative tuber etter ønsker fra stamkunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentasjonen hans er syltynn, men det er jo et fritt land. Frödin forteller meg stadig vekk at jeg MÅ ha hans produkter selv om jeg aldri har savnet de[ :D ]

Uansett litt trist at annonsene hans dominerer totalt når det gjelder binding av laksefluer i AoF. Lurer på om de også ville trykket en artikkel med journalistisk vinkling der feks Grevestad testet sine egne fluestenger (Vogg) og anbefalte disse på det sterkeste???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kan så være at det er dumt at frødin få reklamere for sine egne pordukter, men jeg synes det er veldig spennende med et slikt nytt alternativ. jeg har selvsagt allerede gått til innkjøp av dem. de virker en ørliten tanke trangere enn de vanlige, kanskje dette gjelder akkuratd e jeg har fått. kan tenke meg til at disse nye fargene er et bra alternativ på farget elv. men jeg tror ikke det vil utgjøre en slags oppstandelse tendens hos fluefiskere. eneste minus med dem er at de er dyre. kr 59 som det blir nevnt. det er de ikke verdt. jeg liker fits tubene fordi de ikke er så stive og de er lette å binde på. kan av og til være trange å tre i hverandre, da hjelper det ofte å dra i den tynne tuben. tubene holder i massevis og jeg har fisket hardt i opptil 2 ¨r med samme flue og de holder fortsatt.

for de som lurer på hvem som selger de, så vil jeg nesten garrantere at Aktiv dødshjelp selger dem. for de som bor litt lenger sør enn Oslo, så selges de altså på Grønberg sport, Kr.sand.

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.