Gå til innhold
Fiskersiden

KIS leter etter ny bil


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk Takk :)

Håper jeg også Svenna :o

Har 3mnd/3000km full garanti så har jo litt tid å avsløre evt feil som bør tas. Ellers synes jeg 92000km med service hver 15000km virker ganske betryggende. Bilen er jo også galvanisert (det begynte vel opel med i 98 eller noe sånt) så trenger ike være redd for rust utenom muligens eksosanlegget men det så bra ut når jeg putta hodet under bilen igår.

Jeg kan jo være uheldig å få problemer etter en stund, da vil nok noen si "hva sa jeg"- men det gjelder jo uansett hva jeg hadde kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med familiebil :wub: Synes jeg ser kis med bilen full av fiskeutsyr,kjærring og unger.

En skikkelig sjekkebil som viser at du er klar som ett egg :angry::DB)

Gratulerer med fin fiskebil som virker trofast og solid.

Praktisk matte baki bilen som kjekk å ha når alt utstyret etter en snøtung fisketur skal med hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lå død-drukken baki en sånn en på utdrikningslaget mitt, så jeg har ingen gode erfaringer med denne :)

:) Er det den bilen KIS har fått tak i no? Det lukta surt av underlaget...... :lol: Grattulerer med "ny" kjerre, Karl I !

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Liten oppdatering her:

Hatt bilen 3mnd nå, kjørt litt over 3500km. Ikke noe som helst problem enda (bank i bordet). Bilen bruker ikke olje så jeg kan se.

Hatt bilen på EU-kontroll, og ba de kikke ekstra nøye (det var før garantien gikk ut selvsagt)- de fant ikke en eneste ting å sette fingeren på, ikke en eneste 1èr på lista engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.