Gå til innhold
Fiskersiden

forenkling av Fiskersiden


Dr.Fish
 Share

Recommended Posts

Men litt seriøst.

His noe skal endres kunne det komt et kystmeite forum :)

Hilsen

Fishermann

Som sagt tidligere: Det vil komme så snart vi og moderatorene har tid til å sette oss ned og rydde alt som finnes om kystmeite fra før over til det nye delforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan eventuelt erstattes av en liste hvor vi teller opp hvor mange ørret, røye og laks vi har fått. Det er mye mer interessant a lese om en som har fått totalt 112 ørret en at en eller annen fjott kan godskrive 70 arter på artslista si

Forslaget støttes.

Jeg er sikker på at jeg har fått minst 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslaget støttes.

Jeg er sikker på at jeg har fått minst 1000.

Faktisk så kunne jeg tenkt meg å hatt det eksakte antall bare for å ha noe å slå i bordet med når fiskepolitiet rynker på puddernesen sin av at jeg setter pris på karuss, piggkutlinger, ål og ulker. Jeg vil seriøst anslå at jeg har fanget mellom 1500 og 2000 ørret mellom 150 og 500gr... Haha, det fikk meg jammen til å fremstå som smart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vert gøy å visst det eksakte tall på all auren jeg har fiska, men det er vel heller vanskelig å finne ut av.

Etter ca 10 år med kun aurefiske med flue og sluk ble det et stort antall til slutt.

Egentlig er jeg glad ikke låste meg fast i fett finnene, har det mye bedre og mer interesant nå om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så kunne jeg tenkt meg å hatt det eksakte antall bare for å ha noe å slå i bordet med når fiskepolitiet rynker på puddernesen sin av at jeg setter pris på karuss, piggkutlinger, ål og ulker. Jeg vil seriøst anslå at jeg har fanget mellom 1500 og 2000 ørret mellom 150 og 500gr... Haha, det fikk meg jammen til å fremstå som smart :P

Jeg har faktisk flere Rødknurr enn ørett.

Lite fettfinnegamledager å slå i bordet med her gitt. Det fiske er jo så jævlig vanskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettfinnefiske er jo det enkleste av alle fiskemetoder, a'la barneskirenn. Du kan godt få en neve ørret av meg mot en rødknurr.

Jeg blei indtrodusert for fettfinna i vanskelige fjellvann, hvor vi etterhvert ga opp og fikk en 150 grams ørret på oter.

Mine to fettfinner har kommer i form av SØ som bifangst, og jada, det finnes sikkert vann og sånn som er mer bankers og lettfiska. Selv om det også krever forbedrelser.

Endret av Bunker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.