Gå til innhold
Fiskersiden

Tracker båt i siste Alt Om Fiske........


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde ikke tenkt å bry meg om innlegget til StåleG (selv om jeg har hatt forferdlig lyst lenge) men for oss som vet hva som foregår i denne saken så blir man bare mer å mer irritert, men greit jeg skal la det ligge i forhold til han.

Jeg svarer litt her uten at det er for ståle, men som en som sitter påsidelinjen og syns at diskusjonen tar en litt feil rettning.

Og sååååå roer vi det hele litt ned.

:)

Ja trym, jeg fatter i hverfall at ingen av dere har vært i kontakt eller kjøpt båt av denne impotøren.

Men greit jeg skjønner at det skal deles ut heder å ære til denne impotøren for å være en pioner i fiskemiljøet mm.

Jeg håper for guds skyld at mange kjøper denne båten i den tro at hengeren snart er godkjent.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at jeg står heeeelt på sidelinjen her og ikke har satt meg inn i sakens kjerne.

Dersom imp. selger en pakkeløsning som ikke er godkjent for bruk, skal han/hun/firmaet selvsagt ikke ha all den tid som trengs for at det skal bli godkjent. Da bør imp. refundere utlegget kunden har hatt for henger.

Hederen jeg mente imp. burde få var for satsingen med en ren fiskebåt. Meeen dersom det er forsøk på svindel ved å selge med ting som ikke kan brukes for å kunstig heve prisen er det ingen heder som bør deles ut.

Poenget med forrige innlegg var å stoppe noe som utviklet seg til en personkamp mellom StåleG og Erik Walmann, og var skrevet av meg uten at jeg stilte meg på noen side i saken (sidene slik jeg ser de er imp. mot forbruker.... AoF har i mine øyne kun opplysningsplikt som har blidt overholdt i denne saken.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konkluderer i hvertfall med at:

Skal en seriøs båtforhandler inn i ett nisjemarked som sportsfiske båter er nytter det ikke å behandle kundene på den måten som det er gjort i dette tilfellet.

Nå blåser jeg i båtdiskusjon på FS og jobb - drar på fisketur istedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at jeg står heeeelt på sidelinjen her og ikke har satt meg inn i sakens kjerne.

Haha. Det har ikke jeg heller!

Dersom imp. selger en pakkeløsning som ikke er godkjent for bruk, skal han/hun/firmaet selvsagt ikke ha all den tid som trengs for at det skal bli godkjent. Da bør imp. refundere utlegget kunden har hatt for henger.

Enig.

Hederen jeg mente imp. burde få var for satsingen med en ren fiskebåt. Meeen dersom det er forsøk på svindel ved å selge med ting som ikke kan brukes for å kunstig heve prisen er det ingen heder som bør deles ut. Selvfølgelig enig

Poenget med forrige innlegg var å stoppe noe som utviklet seg til en personkamp mellom StåleG og Erik Walmann, og var skrevet av meg uten at jeg stilte meg på noen side i saken (sidene slik jeg ser de er imp. mot forbruker.... AoF har i mine øyne kun opplysningsplikt som har blidt overholdt i denne saken.)

Takk for å at du ga meg en følelse av å bli skjermet Trym. Det er en stund siden

Jammen artig å svare med rødt inne i en quote! Nå skal jeg prøve å avslutte eller begynne hvert argument med "Erik Whaleman":

Det er helt tydelig at du Erik Whaleman, har blitt grundig irritert og det kan til tider synes som jeg har såret noen følelser hos deg. Neste gang du skal kjefte på noen du mener er svindlere skal jeg stille meg opp ved din side å kjefte med deg, Erik W.

Og at importøren har brukt 27 år på ikke få hengeren godkjent, Erik Whaleman, er jo muligens irriterende sett i sammenheng med at samme importør påstår at den snart er godkjent i AoF. Men journalisten som skriver artikkelen og bladet har ikke gjort noe annet enn å trykke denne uttalelsen i en artikkel. Helt klart fremstillt som importørens uttalelse! Erik. Så utgangspunktet ditt om at AoF er slemminger her er FEIL.

Hvis jeg skal komme med innrømmelser etter å ha fått så grundig verbal bank av deg Erik W., så må det være at jeg roset en båtimportør som satset på sportsfiske-nisjen, uten å grundig sette meg inn i ryktet til denne importøren, Erik Walmann.

Så la oss Erik W. sette sammen Trym og Thile`s kloke ord og roe det heeeeelt ned og ta en fisketur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare så forbannet på hvordan visse kan behandle sine kunder, og ettter som det er en meget go venn av meg som er kunde så blir jeg rett og slett forbannet/lei meg av å se hvordan denne impotøren behandler denne personen. Og da igjen blir jeg veldig forbannet (nå var et mye forbannet her) at han skal få 4 siders gratis reklame (ikke sikkert det var gratis men...) i et blad som da ikke trenger å stå til ansvar for det de skriver, de siteter jo bare impotør og det har de sikkert sin fulle rett til. Men jeg setter forsatt et stort spørsmålstegn ved seriøsiteten til AOF i denne saken, og jeg mener forsatt at når de går ut med en slik reklame, med priser og alt (på en vare som er ulovlig solg) så er det langt i fra bra. At Impotører den dagen denne saken kom ut på FS kunne bekrefte at det var mulig å kjøpe en båt uten henger er jo i seg selv bra, men .................... :) ikke alle som leser FS. :)

SåleG beklager ordbruken min, men jeg vet såppas mye i denne saken at jeg til slutt måtte blåse i forhold til det du skrev, uten om det du skrev om AOF.

Skal stikke ut å fiske snart, kjenner jeg trenger det nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SåleG beklager ordbruken min, men jeg vet såppas mye i denne saken at jeg til slutt måtte blåse i forhold til det du skrev, uten om det du skrev om AOF.

Skal stikke ut å fiske snart, kjenner jeg trenger det nå. :P

Du trenger ikke beklage Whaleman, en diskusjon uten futt er jo bare kjedelig. Hvis du tenker på dette så var det ironi:

Hvis jeg skal komme med innrømmelser etter å ha fått så grundig verbal bank av deg Erik W.,

Men ta deg gjerne en fisketur. Dine rare, bilderike rapporter er mye mer flaterende enn å se deg slenge med leppa i et skjeløyd forsøk på å rette baker for smed.

Får for din del håpe du får mer fisk enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er midlertidig stengt mens det tas en avgjørelse i administrasjonen på hvorvidt den skal åpnes igjen.

2 innlegg er foreløpig flyttet og vurderes.

EDIT:

Etter en vurdering av administrasjonen lukkes denne tråden. Dersom det skulle komme endringer ang godkjennelse av henger, kan det selvsagt opprettes ny tråd til informajson om det.

De 2 innleggene som ble fjernet blir ikke lagt ut igjen. Det første innlegget var i strid med forumets kjøreregler , det andre en kommentar til det første. Ytterligere info blir ikke gitt, evt spm knyttet til dette kan rettes til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.