Gå til innhold
Fiskersiden

Mygg og knott


angler
 Share

Recommended Posts

Hadde det ikke vært for myggen og knotten hadde jeg hatt en super tur i kveld :D Fikk noen flotte ørreter og "koste" meg skikkelig (ihvertfall litt ) .De j..... insektene elsker meg . Hva gjør jeg ,noen andre som har samme problemet ?Skal jeg slutte å fiske ,kanskje bare se på fiskevideoer ? :D

Noen myggmiddel som virker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forbanna knotten kortet ned slettvargutsingen min i går også... Det var rett og slett umulig å pisse uten å få knottbitt på knærne :D

siden du ikke ble bitt i skrittet men bare på knærne kan du jo prøve å gni deg inn med svette ol. fra dine nedre deler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du ikke ble bitt i skrittet men bare på knærne kan du jo prøve å gni deg inn med svette ol. fra dine nedre deler :D

:DB):lol:

Back to topic: De små jæ... var hyperaktive i kveld.

Mygga-myggmelk fungerer fint,litt dyr men bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe bedre i går kveld .Bare øynene stakk frem der jeg stod . Hetten var tett knyttet rundt fjeset . Om dere lurer ,så klarte knotten lett å finne hud :D Hjemme igjen så jeg at jeg var "kledelig "full av røde prikker rundt begge øynene . Fiske var ikke det helt store(faktisk helt elendig ) ,kanskje forde jeg ikke orket å bytte flue en eneste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.