Gå til innhold
Fiskersiden

Gratulerer med dagen x 3.


Helge S
 Share

Recommended Posts

Gratulerer med dagen til Atle I, Erik Walmann og Haagen.

Vil spesielt gratulere Erik W med rund dag. ;) Håper vi treffes igjen snart, Erik. Er du i Mandalsområdet mellom 28.07 og 04.08 så ta kontakt. Da skal Vi lure på deg en Mandalslaks og to. ;)

Har ferie fra 16.07 til 05.08 så du skal ikke se borti fra at jeg kommer ut av buskene på fuskeland B (regner med at dere skal være der) når man får en slik hyggelig invitasjon, noe jeg setter meget stor pris på Helge. Meg selv har fiske på holmesland A fra 01.09-04-09.

ja, du så faktisk sunn og frisk ut en gang du og :) Og kanskje hadde du like mjuk hud som meg den gangen :P hahaha

Ingen slår den fløyesmyke huden din Remy, den er så utrolig deilig og så fin farge, gyldenbrun som møkk på et dasspappir hehehehehehehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ferie fra 16.07 til 05.08 så du skal ikke se borti fra at jeg kommer ut av buskene på fuskeland B (regner med at dere skal være der) når man får en slik hyggelig invitasjon, noe jeg setter meget stor pris på Helge. Meg selv har fiske på holmesland A fra 01.09-04-09.

Ingen slår den fløyesmyke huden din Remy, den er så utrolig deilig og så fin farge, gyldenbrun som møkk på et dasspappir hehehehehehehhe

Jeg skjønner det, du liker jo å ta på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde tatt i går etter en kjap ørretur i marka, denne gutten ser jo ikke en dag eldre ut en 22år..............så 45 pirrelli er så langt unna sannheten som overhode mulig.

Godt forsøk, men for det første: Den genseren som moren din strikket til deg ifm konfirmasjonen er nok for liten for maaaaange år siden. For det andre: De vaderne der gikk av moten omtrent samtidig med steinøksa og de siste eksemplarer i salg har vel for rundt et tiår siden gått i oppløsning av seg selv. For det tredje: Den fisken der kjenner jeg igjen - den forsvant fra Rena under mystiske omstendigheter en gang i forrige århundre. For det fjerde: Du har HÅR. For det femte: Åpenbar scanning av et papirbilde tatt med lommekamera av 80-tallskvalitet.

Skal du lyve på alderen, ikke gjør det så åpenbart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen!

Angående bildet: Burde vært en egen funskjon i i Photoshop det der, "Walmann-funskjonen" - Forslår ctr/alt/scroll lock. Større fisk, kjemestor underkropp og lite hode:-)

vi tåler vel en liten reprise da.....................

09012005205543G77W7RoL43o2.jpg?97

090120052134031ySG9bafG254.jpg?62

09012005213635XfmW2VM6TRs2.jpg?43

det er noe ved de................Flotte kropper alla i hopa hehehehehe

belly båt med flyteevne 1800 tonn

hoftepartien til kona er jo grymt hehehehehe LOL

Godt forsøk, men for det første: Den genseren som moren din strikket til deg ifm konfirmasjonen er nok for liten for maaaaange år siden. For det andre: De vaderne der gikk av moten omtrent samtidig med steinøksa og de siste eksemplarer i salg har vel for rundt et tiår siden gått i oppløsning av seg selv. For det tredje: Den fisken der kjenner jeg igjen - den forsvant fra Rena under mystiske omstendigheter en gang i forrige århundre. For det fjerde: Du har HÅR. For det femte: Åpenbar scanning av et papirbilde tatt med lommekamera av 80-tallskvalitet.

Skal du lyve på alderen, ikke gjør det så åpenbart da...

Her er det så mye faktafeil at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...............så derfor gidder jeg ikke å begynne ...............................

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.