Gå til innhold
Fiskersiden

Rapport fra Moss


Rage
 Share

Recommended Posts

Jeg og en kollega bestemte oss for å dra på nattfiske etter havabboren på Jæløya nede ved Moss fra fredag til lørdag, da han hadde tatt flere HA på flue siste uken.

Startet med å gå igjennom søkkvåt skog i et skikkelig regnvær, vel fremme så vi jaget fra både abbor og makrellen, uten at vi faktisk fikk de helt store fangstene.

Jeg fikk en sjøørret med grei kondis på rundt 600g, 4 makrell og 5 småtorsk som fikk svømme videre.

Kollegaen min fikk Ål, en liten SØ, et par makrell og en horngjel på flue.

Ingen HA.... :lol:

Bilder:

IMG_7286.jpg

IMG_7287.jpg

IMG_7289.jpg

IMG_7291.jpg

IMG_7293.jpg

IMG_7296.jpg

IMG_7297.jpg

IMG_7298.jpg

IMG_7299.jpg

Alt i alt en knall tur, synd vi ikke fikk det vi var på jakt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Parkering ja.. det er litt av et kaptittel. Vi fant en liten plass langsmed et jorde som funket. Bare gjørme.

Vi måtte gå en halvtimes tid igjennom skogen for å komme til, hvor det går okser villt i skogen. Litt noia når du plutselig hører bakken riste, og det er så mørkt at du ikke ser hånda forran deg. Det er stier stort sett hele veien, som vi fant på hjemturen når det var lyst.

Er nok et bra tegn det ja :(

Tror du får mye fint fiske der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg har sett etter egnede parkeringer i området der, men har vel slått fast at adkomst med pontong eller belly blir enklere :D

Det er i alle fall 2 fine parkeringsplasser fint tilgjengelig om du skal ut ditt dere sto. STien går fra parkeringen og helt ut :)

Vil man fiske lenger inn finnes det en fin parkeringsplass med sti helt ned til vannet :unsure: 2 min å gå :)

Oksene har vel ikke vært der de siste 6-7 årene tror jeg, Men jeg veit ikke, plutselig står det 10-15 gærne dyr der og egentlig bare vil "leike" ;)

Endret av Hermansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.