Gå til innhold
Fiskersiden

Ally 16,5 KANO


Morgan
 Share

Recommended Posts

Allykanoer er vel noe av det beste du kan skaffe, men kan være følsom for avdrift ved vind.

MX-sport her i Brønnøysund selger denne kanoen for kr 9900,- med årer. Forøvrig er det vanskelig å få levert disse kanoene før september takket være "Lars Monsen-effekten" alle skal ha disse kanoene etter å ha sett tv-programmenene til Lars Monsen, der han bruker Ally kano.

Ally kanoene er ikke billigere i Sverige.

sitter og surfer nettet etter det biligste stedet jeg kan kjøpe en ally 16,5.Billigste jeg har funnet er ca 11000.

Er det noen som vet hva en ally ligger på i sverige?noen som har en kanskje, er du fornøyd med den er den noe å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitter og surfer nettet etter det biligste stedet jeg kan kjøpe en ally 16,5.Billigste jeg har funnet er ca 11000.

Er det noen som vet hva en ally ligger på i sverige?noen som har en kanskje, er du fornøyd med den er den noe å satse på?

Jeg har en Ally 16.5DR kjøpt i mai/juni 07 jeg ønsker å selge grunnet plassmangel. Knallbra kano, men begrenset slitasje etter kun 5 turer. Kanoen selges med årer.

Ta kontakt på einar@schau.no hvis interesse.

mvh

Einar Schau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg har en Ally 16.5DR kjøpt i mai/juni 07 jeg ønsker å selge grunnet plassmangel. Knallbra kano, men begrenset slitasje etter kun 5 turer. Kanoen selges med årer.

Ta kontakt på einar@schau.no hvis interesse.

mvh

Einar Schau

Hei Einar,

Hva skal du ha for din kano?

Hvor holder du til?

Mvh

Alf Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.