Gå til innhold
Fiskersiden

Mitt livs største sjøørret :)


sveinE
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin den der ja! Var en tur i Etnefjorden og dorga for et år siden men var bare makrell å få. Åssen er generelt fiske etter SØ og laks i fjorden? Mange timer pr. fisk? Fikk forresten en ørret på 7 kg. i Stordalsvatnet i fjord (på garn desverre)....

Det har vel ikke vert så sprekt med SØ i år, men det ser ut som at størrelsen er høyere en normalt. (da tenker jeg ikke på gårsdagens kubbe).

Jeg har nesten ikke hatt bortpå de vanlige 3-500 g fiskene. Og andre med meg har fått vesentlig høyere vekt på fiskene i år om nå ikke fullt så mange.

Og trolling i stordalsvatnet er på listen over hva som må gjøres her i livet.

Tanken på de svære som du snakker om som er tatt i garn gjør jo at det skulle vert utforsket litt mer der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ikke vert så sprekt med SØ i år, men det ser ut som at størrelsen er høyere en normalt. (da tenker jeg ikke på gårsdagens kubbe).

Jeg har nesten ikke hatt bortpå de vanlige 3-500 g fiskene. Og andre med meg har fått vesentlig høyere vekt på fiskene i år om nå ikke fullt så mange.

Og trolling i stordalsvatnet er på listen over hva som må gjøres her i livet.

Tanken på de svære som du snakker om som er tatt i garn gjør jo at det skulle vert utforsket litt mer der oppe.

For 5 år siden var jeg med min bestefar og trakk garn i stordalsvannet. Da fikk vi en sjøørret på 7,2 kg i garnet den ene dagen, og to dager senere en på 6,3 kg. Så trolling der er ikke så dumt tror jeg. Den på 7,2 kg hadde også en flue i munnen med en lang fortom på. Syntes synd på han som mista den!!!

Dette var helt innderst i vannet.

Endret av T..V
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.