Gå til innhold
Fiskersiden

Interessert i Photoshop ?


sølvreven
 Share

Recommended Posts

Driver og lager litt info om Photoshop, hvilke muligheter det kan ha for evt. å lage fine layouts eller hjemmesider. Det har jo nesten ubegrensede muligheter, se hvilke muligheter som PS inneholder !

Link 8 på min hjemmeside (som er under utvikling).

Dagens reklame :D

http://home.online.no/~mylaks/index.html

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Ja det var nok ikke det som var meningen :D

Å lage noe positiv omtale om meg ! Er nok ikke jeg som har funnet opp PS :lol:

Synes bare det er så interessant, og kanskje er det noen der ute som har samme interesse, og som kunne ha litt nytte av det ?? Ja de som ikke er så proffe da.

Men det er som du sier, det er "fali`" å komme med nye idèer, eller litt info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er som du sier, det er "fali`" å komme med nye idèer

Sa han som nedsablet alt annet enn DT-snøre og overhodekast :P Snakker om å kaste stein i glasshus!

Og når det gjelder linken til "din" tutorial om PS, så var det verken nytt eller spesielt avansert :D

PS : ett tips til nettsida di : endre størrelse ? De fleste bruker 17" skjermer med tilhørende oppløsning nå om dagen, og da dekker sida di ca 1/3 av skjermen :D

Ha en fortreffende fin dag i elva

Nei, du må ikke komme med positiv omtale av deg selv -

Nå var det vel ikke av den grunn jeg og Oz kødda litt med sløvrøven denne gang... det var vel helst fordi det var en missvisende overskrift :P

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han som nedsablet alt annet enn DT-snøre og overhodekast :P Snakker om å kaste stein i glasshus!

Og når det gjelder linken til "din" tutorial om PS, så var det verken nytt eller spesielt avansert :P

PS : ett tips til nettsida di : endre størrelse ? De fleste bruker 17" skjermer med tilhørende oppløsning nå om dagen, og da dekker sida di ca 1/3 av skjermen :P

Ha en fortreffende fin dag i elva

Nå var det vel ikke av den grunn jeg og Oz kødda litt med sløvrøven denne gang... det var vel helst fordi det var en missvisende overskrift :P

Så du har ikke glemt det med DT-line enda ?

:D Der tror jeg du misforstod (med vilje) til de grader hva jeg egentlig mente. Les innlegget en gang til. Utstyrshysteri var mitt argument for dette. Og som jeg sa (matet inn med teskje): Man kommer meget langt med det enkle, og DT er faktisk meget enkelt for de fleste, spesielt nybegynnere.

Og bedre/roligere prensentasjon av flua (for vanlige menige folk) får man ikke uten DT.

Jeg forteller det jeg ser, og erfarer ut fra det. Andre meninger om dette, klart det, men da er det andre forhold der de fisker. Men pussig at akkurat du har peiling på dette ??

Men nok om det. Kan skrive en hel avhandling om dette, men orker ikke. Jeg har nok sett/erfart mere av laksefiske enn du, så hold deg til småkrypene istedet.

Når det gjelder 17" skjermer, bedre oppløsning, tror du ikke jeg er obs på det ?

Har jo ikke all verdens plass tildelt fra nettleverandøren, så sidene må krympes da vet du, for å få plass til alle linkene. Dette vet vel du litt om ?

Jeg tror nok det lurer noe annet i ditt lille hode, ettersom dine kommentarer er litt kryptisk og giftige.

Når det gjelder Photoshop (avansert). Er det egentlig noe å bry seg over. Ser ikke "problemet"

:D

Terningkast: 8

Rykk 8 innlegg fram til START.

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 years later...

Selv bruker jeg både Adobe photoshop og illustrator til å tegne, og noen foretrekker å bruke tegnebrett fremfor mus.  Det krever litt tilvenning da men.  Bruker XPPen Deco 01 V2 digital drawing pad, fungerer perfekt, men som mye annet , tok meg litt tid for og bli vandt til og bruke det.

Om du ikke ønsker å bruke veldig masse penger på photoshop med en gang, så kan du prøve Gimp. Gratis program og ganske likt photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.