Gå til innhold
Fiskersiden

Finnes det finere???


Svein-André
 Share

Recommended Posts

Det finnes finere skjønneru. Eller hvertfall like fine. Over alt, hele tida.

Men det er bare akkurat i det øyeblikket du ser på hu der så virker det som hu er finest.

Jeg innbiller meg at når damer er såpass fine så er det umulig å si hvem som er finest.

edit: http://www.skremma.com/main.php?g2_view=co..._serialNumber=2

http://www.skremma.com/main.php?g2_view=co..._serialNumber=2

Endret av Bendik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er bare akkurat i det øyeblikket du ser på hu der så virker det som hu er finest.

Jeg innbiller meg at når damer er såpass fine så er det umulig å si hvem som er finest.

Godt sagt :)

Og når vi er inne på det så er det sikkert mange som er enige i Nokas-ranerens syn på hva som er kunst :)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes garantert smartere ihvertfall

Men vil vi ha det da?

:blush:

Skjønhet er jo bare en av mange kvaliteter som bør prikkes inn ved valg av partner.

Syns denne beskrivelsen av en ikke navngitt maskulin kar her inne er skikkelig spot on:

"noen som elsker å bite pute OG som kan leke "sitt her" leken en uke eller to uten at det blir problemer -

Selvsagt må dama kunne prate, men hun må seff velge å la være"

Det er så man kan bli forelsket uten å ha sett et ansikt omtrent.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et såpass egalitært samfunn som vårt, hvor alt fra arbeiderklassepiker til overklassepiker har nesten like muligheter til å få seg en skikkelig utdanning og/eller en ok jobb, er det bare trist at noen velger å prostituere seg selv på denne måten. Takke meg til en pike med bein i nesa og vett i skallen...men hun kan gjerne være smukk i tillegg da :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe har riktignok (høyst sansynlig) prikket inn 2 av 3.

Dum og sub (ihvertfall kunne man som hennes partner slå hardt i veggen eller noe slikt så man fikk et sår på knokene og late som at det var ansiktet hennes man hadde slått etter isdans fadesen).

Dessverre er det (i beste fall, dersom hun er sub altså) feil 2 å prikke inn.

:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer skal være under 165 - under 60 kilo, og ha pupper som ikke henger på knærne når de sitter. Ellers -ingen krav :lol:

Er det med eller uten høyhelte sko og ryggsekk?

Ladyboys/shemale?? Blir ikke homo av bare en gang vet du.

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha!

Det er et sitat fra en bekjent av en tidligere kollega...

Han hadde (riktignok noe beruset i utlandet) blitt sjekket opp av en shemale og merket det ikke før han var på rommet og hun/han var naken... Siden da mesteparten av blodet var samlet i det ikke tenkende hodet kom konklusjonen dagen etter at "man ikke blir homo av bare engang".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha!

Det er et sitat fra en bekjent av en tidligere kollega...

Han hadde (riktignok noe beruset i utlandet) blitt sjekket opp av en shemale og merket det ikke før han var på rommet og hun/han var naken... Siden da mesteparten av blodet var samlet i det ikke tenkende hodet kom konklusjonen dagen etter at "man ikke blir homo av bare engang".

mange som gjemmer seg bak slikt Trym......

:lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.