Gå til innhold
Fiskersiden

Noen flere som har SILVERLIT PicooZ RC Helicopter


Remy
 Share

Recommended Posts

Er døds kult å fly med disse sakene. Fås kjøpt overalt der de selger leker, finn.no eller ebay. Koster fra 200 - 298.

rc-heli-01-s.jpg

Sender følger med, lades opp via radioen. Konge kult hvis man festerr en binders i nesa, da blir det fart på den. Har bestilt meg Boing flyet med ducted fan motorer. Er 59cm i vingespenn og går fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, er enkelt å fly dette når man har tweeket det litt. Måtte bruke 3 ganger med batteri før jeg fant ut av litt tweeking. Teipet fast en biners i nesa, kalibrert den helt 100%. Deretter vridd på halen til jeg får det til å oppføre seg. Er også side trimming på senderen. Boingen GLEDER jeg meg til, ser kul ut og vil ikke være noe prob å fly da jeg har flydd rc i over 20 år snart.

AirplaneBoeing737.jpg

http://cgi.ebay.com/SILVERLIT-Boeing-737-D...1QQcmdZViewItem

VIDEO NEDERST PÅ EBYA DER!

vi får møtes å fly PerMagnar :lol: Er 3 valgbare kanaler på senderen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er døds kult å fly med disse sakene. Fås kjøpt overalt der de selger leker, finn.no eller ebay. Koster fra 200 - 298.

http://www.dna19.com/pic/rc-heli-01-s.jpg

Sender følger med, lades opp via radioen. Konge kult hvis man festerr en binders i nesa, da blir det fart på den. Har bestilt meg Boing flyet med ducted fan motorer. Er 59cm i vingespenn og går fælt!

Tidig! Eg bestilte igår faktisk. Fant en forhandler i tyskland som selger silverlit produkter ganske så billig. :P

Skal ha meg en picooZ og en Silverlit Airlifter. :P Dritkule å flye og tåler dessuten kanon mye! :D

Endret av FishingBUDDY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må kjøpe sånne til ungene :D Er Toys,r us et sted dem har sånt,tror dere?

Edit:Fant noe på finn så det går greit:)

ToysRus har det ja

satte inn ett SSG og ett mini bly i nesa, perfekt på midten. Nå flyr det i sinsvak hastighet fremover og er litt vanskelig til å bruke inne ! Fløy det ut fra 10 etasje i går hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToysRus har det ja

satte inn ett SSG og ett mini bly i nesa, perfekt på midten. Nå flyr det i sinsvak hastighet fremover og er litt vanskelig til å bruke inne ! Fløy det ut fra 10 etasje i går hahaha

Vet du hva det koster der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge må det lades ?

Det tar 15 - 20 min, lades via senderen. DEn tar 6 aaa batterier. Fly tid ca 5 - 10 min, alt ettersom hvor mye kraft du bruker til en hver tid. Kattene syns det er dødskult å jakte på det da, de har klint til flere av heliene nå sikkert femti ganger, alikevel ikke ett merke i de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar 15 - 20 min, lades via senderen. DEn tar 6 aaa batterier. Fly tid ca 5 - 10 min, alt ettersom hvor mye kraft du bruker til en hver tid. Kattene syns det er dødskult å jakte på det da, de har klint til flere av heliene nå sikkert femti ganger, alikevel ikke ett merke i de :D

Nb :viktig informasjon . Tror det skal være aa batterier :D

Har dere opplevd barn på julaften uten batterier til de nye lekene ?

Kom ikke hjem med feil type :D

Dobbeltsjekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg, og stakk på Toys R Us og henta meg et under dekke av at sønnen min sikkert synes denne er kuul :D

Ikke helt kontroll enda, må trimmes litt her merker jeg,

Hehe, men med to tre tanker har du kontroll tenker jeg :D Slik er mitt trimmet for best fly egenskaper, haleroret er vridd kanskje 5grader mot klokken og i nesa er det ett 0,2gram kulebly og en binders som er trimmet til riktig posisjon:

31582_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/12935/31582.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det en stund, og beste (letteste) tweaket gjøres med en tannpirker som settes inn i nesa, (på helikikopteret ;) ) Lettest hvis det ikke går så fort fremover ;) Får sinnsykt god kontroll etter en tid, på tross alt enkle saker :blink:

Ja, men en tannpirker gir ikke nok vekt, leste tipset på ett amerikansk fora. Men det andre går et mye raskere, med bindersen ogden andre. Men flytiden reduseres. Er litt tricky å lande bra på små overflater med vekten da... men det er hurtig :P

LOS: Åssen gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.